4.4.12

parmak izi, kalp, kitap.

 
kitap bence stresli insanlar için üretilmiş. sıkıntısından stresinden uzaklaşsın, asfalt dünya'nın dediği gibi tek derdi güzel sonları masalların olsun diye. boş zamanlarımda kitap okurum mantığı gitsin artık, kitap okumadığım zamanlarımda şunu bunu yaparım densin. sonra kitap okumadığımız zamanlarımızda kitap ayracı yapalım. ihtiyacımız ne? parmak izlerimiz, dolayısıyla parmaklarımız. boya, kağıt, fonunda da ne kullanacaksanız artık kağıt mı karton mu kumaş mı neyse. işe parmak izlerimizden kalpler yaparak başlayabiliriz ve hatta bitirebiliriz:) 

PS: resimdeki benim yaptığım değil örnek aldığım. kendi yaptıklarımı da eklerim. (bu kadar düzgün olmadığı için utanmış olabilirim:)

PS2: dünyadaki herşey basit ama anlamlı olsun.

5 yorum:

  1. Kitap okurken dediğiniz gibi insan başka dünyalara gittiği için streslerinden arınıyor, bir nevi detoks gibi.. Ayraç yapımı konusunda da, sizin yaptığınız güzel olmuş ama ben uğraşamam öyle şeylerle şeklinde yorum yapabilirim.. :))

    YanıtlaSil
  2. sizin için uğraşmayı kendine hayat amacı edinmiş biri varsa o yapsın.. :)

    YanıtlaSil
  3. yani yapmasa da olur. illa herkes ayraçla mı kitap okusun. yuo.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım ben buna, ben de yapiciimmm!!!

    YanıtlaSil

 
;