7.4.12

para vermeden alsak..

ben alışveriş yapmak için çıkmaktan nefret ederim. 
o amaçla çıkınca da zaten almak istediklerimin hiçbirini bulamam.
seramik boyamak için boyalara ihtiyacım vardı,
hadi gidip alayım dedim 
(vuhu!ne kadar zekice düşünülmüş bir plan!)
boya bulamadım istediğim renklerde ama 
ojelerle de boyarım ki diye düşündüm.
dünyanın ojesini aldım.


sonra hızımı alamadım 
ferducci'nin ennnfes desenli eşarpları satışa sunulmuş,
onlardan aldım siz de edinin derim.


 bi de rayban wayfarerım oldu,
ne kadar zamandır istediğim 
ama hep bi sebep çıktığından almadığım.
şeffaf üzerine siyah baskılı.

son olarak da şunu önermek istiyorum:

helena rubinstein'ın sexy black eyelinerı
kafam gözden ibaret,
kalın eyeliner sürünce çok dikkat çekiyo diyorsanız
innnncecik fırçasıyla tam sizlik.
(evet.eyelinerınıza ben karar veririm.)

8 yorum:

  1. Adsız18:47

    mavi eşarbı çooooooooook beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sevdim, bi tane daha alıp yedeklesem mi diye bile düşündüm(:

    YanıtlaSil
  3. elif21:06

    eyliner sürmeyi hiç beceremem, nasıl yapıyorsunuz aklım almıyor gözülüğünüz çok güzel, güle güle kullanın çekilişinize katılacağım umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. umarım güle güle kullanırım:)

    YanıtlaSil
  6. kafam gözden ibaret:DD çok hoş ya:)keyifle okuyorum:)her zaman yorum yazmaya fırsat bulamıyorum ozamanda şukelalıyorum:))

    YanıtlaSil
  7. her zaman için teşekkür ediyorum ben de, yorum yaptığınız, şukelaladığınız, sadece girip baktığınız, amaaan bunun nesine bakıcam be dediğiniz zamanlar için:)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 
;