16.4.12

buongiorno principessa

pazartesiye nasıl başlarsam hafta daha güzel geçer denemelerimden birini daha gerçekleştiriyorum sayın okur.
(herkes de sema napıyo şimdi diye merak ediyodu zaten.)
sıcak renkler giymeyi, güne kahveyle değil bitki çayıyla başlamayı, ıssssrarla kendi bildiği saçma yollara sokup iki katı zaman kaybettirip üç katı para alan taksiciye sinirlenmemeyi tercih ettim.
e eh yok asla konuşmam dediğim insanla barıştım.
kırgın değil miyim? tabi ki kırgınım.
peki yine kendimden taviz verdiğim için pişman olacak mıyım? KEESSİNLİKLE!
bu seferlik de böyle olsun dedim.
güne kimyasal kokusuyla başlayıp hafta başından kafayı bulmamak için laboratuvara geçmiyorum boş boş oturuyorum öyle. 
Şanslı kedi de mimlemiş beni, onu da doldurup denememe devam edeyim.

1) Kendini nasıl hissediyorsun ?
kararsız.
karar vermem gereken o kadar konu var
ve kapasitem bunun için o kadar yetersiz ki..
ama energetic. bu hızla bu haftaya iki haftalık iş sığdırırım ben(:
 (hıhı evet.çarşamba görüşürüz.)
2)Reenkarnasyon gerçek olsa, bu dünyaya ne olarak geri dönmek isterdin ? 
benim için reenkarnasyonun gerçek olma ihtimali yok(:

3) Vurulduğun dizelerden aklına ilk geleni? 
kurulup bilgisayarın başına, utanmamış yazıyor
bir mim uğruna ya rab, ne projeler batıyor.

şaka be şaka böyle dize mi olur.

 'küçücük bir bakışın çözer beni kolayca
kenetlenmiş parmaklar gibi sımsıkı kapanmış olsa'
hiç kimseniiiiiiiiiin yağmurun bileeee
öhöm.
       
 4) Son zamanlarda izlediğin hangi filmi çok beğendin (ve favori repliği)?
dün gece binaltıyüzyetmişinci kez la vita e bella'yı izledim.
sanırım geçen hafta da izlemiştim
(yok bıkmıyorum.)
filmin sonunda ölümüne aşık olduğum küçük velet joshua 
"kazandık!tank bizim oldu!" diye zırlatan bir replikle
gönüllerde taht kursa da,
favori replik "buongiorno principessa" dır elbette(:


 5) En sevdiğin "The Smiths" şarkısı hangisi?
bu adamlar benim hayat felsefeme çok uygun şarkıların sahibi
neşeliymiş gibi görünen şarkılar yapıyorlar 
i know it's over, pretty girls make graves, 
hepsi ayrı.
ama benim en sevdiğim 
some girls are bigger than others..
(du ben buna bi post hazırlayım)

5 yorum:

  1. Adsız14:38

    Sana bu hafta için yoğun enerji diliyorum :D
    Dizelere bittim :D :D
    Edebiyat anlayışımı yeniden gözden geçirmeme sebep oldular :D :D
    Muck :*

    YanıtlaSil
  2. Hahaha. Senin postlarına bitiyorum yaa. Her seferinde beni neşelendirebiliyorlar. Bu postta olduğu gibi. Hiç kimsenin yağmurun bileee.. Diyerek az daha ben de kendimi kaptırıyordum. Bol neşeli ve enerji dolu bir hafta geçirmen dileğiyle. :))

    YanıtlaSil
  3. super cute blog! I think you're doing very well! I have a blog to. Do you want to see my blog?

    www.xxtherese.blogspot.com

    shall we follow eachother? xoxo

    YanıtlaSil
  4. @ şanslı, ben de öperim seni(: ben şiir sevmiyorum yav.
    @ lavinia, kaptır kaptır hayat boş.
    umuyorum ikinizin de dilediği gibi bol neşeli, enerjik bir haftam, iki haftam, elli iki haftam olur..
    @ therese, i really love your colorful chandelier, and i'll be your follower(:
    see you in another comment(:

    YanıtlaSil
  5. Filmi çok çok çok severim, ben de coşuyordum şarkıda, coşmamak mümkün mü :))

    YanıtlaSil

 
;