29.4.12

hallucinations'ın mimi

hallucinations beni mimlemiş,
teşekkür ettim minnet duydum(:
heman geçiyorum cevaplamaya

1.Ruhunuzun rengi nedir?
mevsimine göre değişiyo sanırım.
sonbaharda kahverengi.
kışın lacivert.
bu bahar mint rengi,
yaza allah kerim(:

2.Maddiyat mı Maneviyat mı?Sıralama yapınız.
Maneviyat. 
Sıralamayı ise ben bu şekil yaparım, bu bu şekil yapar bu şekil yapar.
1- huzur
2-sakinlik
3- gerginlikten uzak olmak
4-yaşam kalitesi
5- göz zevki.

3.Hakkınızda bilinen yanlışlar

önce pazarlığımı yapayım, herkes ne biliyosa döksün ortaya.
şaka şaka bekleyemem o kadar.
bazıları ay ne güzel kız diyo, yanlış tatlım. sen bi de beni yataktan kalkınca gör. bonus gibi.
gözlerimin orjinal olduğunu sananlar var, e eh. eşekten nakil onlar.
çalışkan sanan bazı insanlarla karşılaştım, idolümün patrick star olduğunu bilmiyolar tabi(:
 yanlış biliyosunuz diye saygısızlık yapmak istemem sonuçta beyinlerini benimle ilgili gereksiz bi bilgiyle doldurmuşlar ama, bi daha düşün tatlım.

4.En Sinir Olduğun Üç Şey:
1-gereksiz gerginlik
2-sıcak kahvenin soğuma süreci
3-anlamamakta ısrar eden insan


 
 

3 yorum:

  1. güzel olmuş,teşekkür ederim cevapladığın için :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız19:04

    ama ben oraya dip not düşmüştümmm

    demiştim kii, yapıp yapmadığını bilmediğim yine pasladığım ^^

    YanıtlaSil
  3. ama ben o kadar dikkat edebilecek zamana sahip değildim koşa koşa evden çıkmam gerekiyodu o detayı atladım

    ama verdiğim cevapları göndermezsem içimde kalır sonra büyür ağaç olur dalları karnımdan çıkar diye alelacele yazdıklarımın linkini buldum da atıverdim:)

    YanıtlaSil

 
;