9.4.12

bad monday


"pazartesi haftanın en resmi, en kravatlı günü.
haftanın günleri renklerle simgelense eminim siyah olurdu.
ayrıca uluslararası diyete başlama günü,
çalar saatlere küfür etme günü şeklinde başlıklar içine de alınabilir.
bazen öyle pazartesiler oluyor ki
ismail abi gibi aaaağzını burnunu kıralım diye bağırıyorum
kendime yandaş bulamıyorum..
ama genelde seviyorum ben bu günü.
çünkü daha çok nefret ettiğim bi gün var; pazar.
pazar geceleri ertesi günün kıyafetlerini hazırlayıp astığımda,
cilt bakımı yaptığımda, elime bi fincan yeşil çay alıp
kitabıma ya da filmime gömüldüğümde,
huzurla uyuduğumda
pazartesiler daha çekilir oluyor.
en güzel tarafı da akşamında leyla ile mecnun'un olması.
şimdilik.
bu pazartesi, öncekilerden daha sempatik bi haftanın başlangıcı olsun.
inşallah dinimiz amin."

şeklinde bi post hazırlamıştım sabah. 
okuldan apar topar çıkmak zorunda olduğum için yayınlayamamıştım.
yazmaz olaydım.
öyle berbat bi pazartesi oldu ki,
ne yediğimizden bişy anladık,
ne yaptığımızdan,
ne gittiğimizden ne de gördüğümüzden.

PS: herkes bilsin isteyen için özel not:
sbarro pizza yapmasın!

2 yorum:

  1. Adsız18:19

    Leyla ile Mecnun konusuna katılıyorum pazartesi için bı de calismayinca Pazartesi sendromundan kurtulunuyor, şayet bir senedir bana hergün cumartesi :)

    YanıtlaSil
  2. seneye de bana öyle olacak sanırım:)

    YanıtlaSil

 
;