18.12.13

öpücükler vol.24

:* can sıkıntısını geçiren tek şey azeri tv.
"men seni secmişem pikaçu,
gidesen ceyran saçasan"


:* kafesin kapağını boyamak için söktüğüm halde
dışarı çıkmayan bi kuşa sahibim.
bi anormallik var ama çözemedik henüz..


:* murat cemcir lütfen bizde yaşasın!


:* az önce şeyma'ya da yazdım,
atom bombası yetkililerine sesleniyorum burdan,
biloğumu takip ettiğinizi biliyorum.
lüffen biri kimseye zarar vermeyecek bi atom bombası atsın bizim eve.
böylelikle akşam gelecek evin erkeğine banyoyu dolduran kirli sepetini,
mutfakta temiz tencere kalmamış olmasını,
temizlemek için iki bulaşık makinesine
daha ihtiyacım olduğunu
anlatmama gerek kalmaz.
lüffen!


:* okuyucu, puantiyeli çorap alsana bana (:


:* pilates topunun şişirme pompası 15.90dı,
küçük boy pilates topu + şişirme pompası 9.90.
kazıkladım seni evmanya!




:* zaten yurdum kızı adam gibi bi modadan örnek almaz.


:* keşke küçükken kaybettiğim oyuncağım
annemin vitrininin arkasından çıksa,
sevinsem çok.
anne, bizde neden vitrin yok?!
bize niye almıyorsunuz?!
hep anne modernliğinden..


:* zenginler hapse girince sevinen fakirler mi?
ehehe (:


:* ben o kurtu yirim!


:* burdan envere sesleniyorum,
yatak odasının panjurlarını kapatma!
hala gece sanıp onbirbuçuğa kadar yattım,
daha sabah olmamış diyip diyip.
şimdi gta'da arabam yanmış hızıyla işbaşı yapmam lazım.
tuzak hep bunlar!


:* filtresiz fikriye!
seviyoruz seni, çoook!
iyi ki döndün..
(tamam, aramızda.)


:* en güzel sessizlik,
kar sonrası şehre inen sessizlik..


:* bugünün şarkısı da, popülaritenin kölesi
ama ço eğlenceli değil mi?
bilmiyorum belki benim cemcirgilin murat'a olan aşkımdan ötürüdür.
bizde yaşaaa!






8 yorum:

  1. AA kuşum sen evlendin mi yaa, bak blogumu kapatmam nelere mal oldu görüyo musun, yetişemediiiim böyle kollarımı açeydim dur diyeydim... Neyse geçmiş ola..

    Ama o gelinlik ney öyle yavrum yaa, Katar prensiyle mi evlendin, prenses mi oldun sen mininimimimi...

    Yalan yok bayıldım, kuyruğundan koparıverip kendime etek çıkarasım bile geldi:))

    İmza: Eski alışveriş danışmanı, yeni Fikriye:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebetçi okuyucu15:36

      aaa reyhan hanım sizmisiniz!!!!!!!

      Sil
    2. bak ya (: geçti artık, napalım zamansız gittin sen :) ikinci hayri vakası mı yaşıycaz, zikriye filtresiz de ben mi olcam görcez artık. ahh nerde bizde o yetenek..

      gelinlik benden güzeldi, içine pamuk doldursan enver evlenirdi bence. bir alışveriş danışmanı gelinliğime bayıldıysa benim şu dünya için ulaşabileceğim başka bi nokta yoktur!

      ehehe ebetçi şok oldun dimi (: ta kensi! ayakkabılarıyla yaptığı hedırı her sabah gözümün önüne geliyo.. hele benim ayakkabı dolabımda kensinin bi pembe bootieleri var ki giymeye, kullanmaya kıyamıyorum.

      Sil
  2. ebetçi okuyucu14:40

    enver abi ne çektin bee. her yazıda adama bi laf arkadaş hahhahahaah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naalakası var allam yarebbim kalkıyorum daha gece diyip geri yatıyorum şiştim yata yata bunların hesabını kim vercek okuyucu he? he?

      Sil
  3. gidesen ceyran saçasan ay nası güldüm bi de arkadaşıma okuttum kurstta o da güldü :D

    O moda kendini aşmış çömelse kız yok olacak :D :D

    O kurdu ben de yerim korkarım ama gene de sevimliymiş hakkını yememek lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azerbaycan televizyası en yahşı psixologdur.

      kurt nene rüya gibi. kırmızı başlıklı olasım, onun midesinde bi ömür yaşayasım geldi.

      Sil
  4. Adsız00:17

    Kiiizzz blokcu

    YanıtlaSil

 
;