13.12.13

çarpı işi

melaba okuyucu.
ne tatlı bi cuma, dimi?

evlenince birden olgunlaşmış gibi
burnu havada yürüyen, herkese tavsiyede bulunan,
etrafındaki bekarlara "aa niye evlenmiyosun" tavrıyla yaklaşan,
haspalığın sınırlarını zorlayan bi allahın cezası olmicam demiştim.
olmadım!

bunun karşılığında nene oldum.

olsun, buruşmadığım sürece sıkıntı yok.

elimde limonlu ıhlamur, dizimde battaniye
bütün gün kaneviçe yapıp duruyorum.

ama çok şirinler,
görünce bayılıcaksın.

ben öyle internette bulduğum resimlerden
burnumu ekrana yapıştırarak örnek çıkarıyorum
ama okuyucuma bu eziyeti yaşatamam!
ne pahasına olursa olsun!

şimdi bi tutorial turu atalım,
sonra tek tek yaptıklarımı ekleyip
onların da şablonlarını çıkarıcam
sen de kolaycacık yapıcaksın.

hadi yine iyisin,
hakkımı nası ödiycen bilmiyorum..

şaka be şaka.

en iyi görünen, en dolu şekli bu.
uzun çizgiler, geniş alanlar dolduracaksan
bi tur gidip bi tur gelerek pürüzsüz ve dolu dolu bi görüntü elde edebilirsin.


tek tek kare kare gideceksen de bunu dene,
ama bence üstteki kadar muntazam sonuç vermiyo.
(oov muntazam dedi. tam nene!)


bi de böyle cins cins teknikler var
ama ben hiç kullanmıyorum.
onları da sen dene bana göster, olur mu?





4 yorum:

  1. heyooooo sevindim keyfinin yerinde olduğuna. formdasın iyi iyi.
    :)

    ivit o foto benim maalle işteeeee. şişli nişantaşı yolu. şişli camii. bak bilokumda yanda da beyoğlunda tramvay fotosu çektim geçende yağmurda. çalıkuşu için. o ve sesi iyi arkadaş bak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çeksem beyoğlu çöplük gibi görünür, millette ne san'atsallık var allam ya.. maaleni sevsinler ^^

      Sil
  2. ebetçi okuyucu08:40

    intirnette nerelerde buluyosun örnekleri ey yazıcı? bu garip okuyucun interneti altını üstüne getirdiydi vakti zamanında, hepsi örnek için para istediydi, o da 7şer tele 7şer tele kanaviçe dergilerine bayıldıydı. tut elimizden yazıcı. ben de sana ganaviçe dergisinden örnek taratıp atarım he, sen bayılma diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o para isteyen örneklerin görüntülerine bakarak çıkarıyorum işte şablonu. öyle kaneviçe dergilerindeki dallar güller yapmadım daha hiç, du tek tek koyucam hem yapılmışı bu hem de böyle yapılır diye. bak beni de düşünürmüş (:

      Sil

 
;