23.12.13

hastalığımla kitap takas etmek istiyorum!


g'mornin okuyucu!

naber?
biri lüffen bize kurşun döktürsün.
(ebet, inanıyorum)

ne yaparsak yapalım tam anlamıyla iyileşemiyoruz,
pekmez bile soktum bünyeme bunca yılın direnişini kırıp,
daha napalım?!

tam geçti gribim derken
bu sabah dehşetli bi öksürük ve boğaz kaşıntısıyla uyandım
birazdan "hoşgeldin faranjiiit" pankartları hazırlayıp
kapıya asıcam,
pasta börek yapıcam.

belki misafir gibi ağırlarsam biraz edepli davranır,
vakitli gider.


bu arada battaniyemle birlikte ukitap diye bi site keşfettik.
battaniyemin hiç kitabı yok,
onun çok ilgisini çekmedi.

ikinci el kitap almadığım için bugüne kadar,
keşfetmemiş olmam çok normal
ama 24 yılın acısını çıkardım,
sitenin anasını ağlattım!

öncelikle kitaplığımda eksik olan,
basımı bitmiş, birinci eli dehşetli pahalı,
daha önceden okuyup birine verip
hangi vicdansızsa geri getirmediği
yani sırf boşluğu doldurulması gereken kitapları bir bir tespit ettim.

enver on dakkada bi "sema napıyosun orda" diye sordu,
"kütüphaneye bakıyoruuum" dedim.
garibim bi kere de demedi ki
nası bi manyaksın durup kütüphaneyi izliyosun.
sanırım içerde benle evlendiğine pişman olmakla meşguldü.

sonra bunları takas etmek isteyenleri buldum,
kitaplarını inceledim.
tertemiz olduğuna kanaat getirince
önce değişelim mi diye mesaj attım,
sonra takas etmesin de satsın diye kandırmaya çalıştım (:

sitede istediğin kitapları, elindekileri
satmak veya takas etmek istediklerini ayrı ayrı kategorileyebiliyosun.
fazlasıyla kolay bi arayüze sahip.

sonra istediğin kitaplardan birini biri eklediğinde
ana sayfada istediklerine eklenenler diye çıkıyo,
hemen görüp saldırabiliyosun :)

osman aysu kitapları için ilk çekişmemi bile yaşadım.
birisi "calvus'un kitapları benimdir" dedi,
"yek yea" dedim "ben meşaz attım bile!"
kendisi attığı mesajı gönderdi, te 4 kasım.
hayat çok acımasız diyip susabildim sadece okuyucu.

osman aysu, biloğumu takip ettiğini biliyorum
beni yorma, imzala hepsini de gönder allasen!

benim kategorilerim sadece "kitaplarım" ve "istediklerim"

satmak, takas etmek yok ehehe verir miyim ben kitabımı
bak bakiyim var mı bende o göz?

odalar dolusu kitabım,
hatta önceki postlarda da dediğim gibi
kitaplarımı düz düz yerleştirebilmem için
bi kitap evim olsun istiyorum.
boşuna mı kütüphane demişler?
insannar bunu hiç düşünmüyo..

hastayken de bu kadar güzel görünebilmek istiyorum.
biri önce dün akşamki misafirlerin bulaşığını toplasın,
sonra bu akşama yemek yapsın istiyorum.

boğazımdaki kaşıntı geçsin,
bu kadar kış yeter, bahar gelsin istiyorum.
sonra hemen bahardan eylüle atlayabiliriz,
sıkıntı yok.

bağıran insanlar,
ses çıkaran poşetler,
dibi siyah gelmiş platin rengi saçlar,
selam verdiğinde almayan burnu havada kadınlar,
cansız mankende düş gibi üzerimde kabus gibi duran kazaklar,
36sı bitmiş taş gibi ayakkabılar
yasaklansın istiyooğrum!

biri tüm bunları benim için yapabilir mi?






14 yorum:

  1. Adsız11:59

    "Battaniyemin hiç kitabı yok " :D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet onu hiç alıştırmamışlar küçükken. bu işlerin temeli hep küçüklükten..

      Sil
  2. Adsız12:10

    Geçmiş olsun bitmeyen grip için alternatif tıptan bir öneri verebilirim ;
    Karabaş otunu günde 1-2 kez içersen bişeyin kalmaz hatta hasta olmaya başladığını hissettiğinde de içersen daha hafif atlatırsın ben hep öyle yapıyorum.
    Bu arada kitap demişken ilk kitabım ocak ayında tüm kitapçılarda ! (kendi reklamımı da yaptım) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap çıksın ben de yaparım ki reklamını. dört gözle bekliyooruz!

      hey karabaş otu lavandula! bitki anatomisi derslerime döndüm, öf be ne zaman geçmiş üstünden ne yaşlanmışım üç sene olmuş.. du gideyim de semahat yentür kitapları okuyayım bana ettiği eziyetleri anıp ruhunu yad edeyim.

      karabaş otunu içmesek, kurutup saklasak leylak rengi oh mis gibi, olmaz mı faydası?

      Sil
    2. Adsız17:01

      hehe teşekkürler şimdiden reklam için :D
      valla karabaşı bence içsen daha iyi olur şahsen geçen sene bütün kışı onunla atlattım diyebilirim...

      Sil
    3. ikiletmem ben. yarın aktardan alayım, sahte ürün vermese bari bi çakallık var onun tipinde

      Sil
  3. Oncelikle gecmis olsun canim,
    Nekadar hastalik geziyor bugunlerde ortalikta :(

    Neguzel bir uygulama, Turkiyede yasasaydim kesinlikle katilirdim.

    Umarim cabucak cikarsin yataktan, guzel guzel okumalar
    Kocaman opucukler!

    B

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topuzuna hasta olduğum! bi ayakkabın vardı, leoparlı mıydı şeffaf mıydı şimdi tam çıkaramadım ama gördüğümde on gün rüyalarımdan çıkmamıştı bak yine hatırladım.

      herkesler hasta herkesler iyileşsin..

      ben de öperim dicem ama suikast olur resmen (:

      Sil
  4. Bak demedi deme yakında adın "Büyük Ablalar" tarafından "hastalıklı geline" çıkacak aman amannn !

    birde kitaplığını çok merak ediyorum ya :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe büyük ablalar kim be :D

      gel, oku. geldin de içeri mi almadık (:

      Sil
  5. hee ben de kendi çocuğunu koruma adı altında gidip başkasının bacak kadar çocuğunu sıkıştıran kadınlara anne denmesin de başka bişey densin istiyorum, nedamet teyzeler olabilir, bitişiknizam cadılar olabilir ama anne değil-mümkünse.
    fazlasıyla kolay arayüzü derken "ukitap for dummies" gibi mi yani? giren ya bu neymiş deyip çıkmıyor.
    o kazakları, etekleri filan hep arkadan iğneliyolar biliyomusun, çok manken gezdim ordan biliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim bi komşumuz vardı küçükken, çocuğu parkta kavga çıkarıp başkasının çocuğunu kaydırağın tepesinden aşağı düşürmüştü. kadın da bize gelip kardeşim için "sizin oğlunuza kızmış öbürünü itmiş oğlunuza çekidüzen verin" falan gibi bişeyler söylemişti. hayatımda saygısızlık yaptığım, ne dediğinin farkında mısın bu ne saçmalık diye çemkirdiğim ilk büyüktür kendisi. anlama verememiştim, hala da veremem. vermeme de gerek kalmadı o günden sonra bizle konuşmadı zaten.

      yok, dummy diyip onlarca kitap okuru saygıdeğer kişiyi şey edemem de benim kafamın karışıklığına çok iyi geldi, sadecik bi gir bak tertemiz site. allahım sanki benimmiş gibi övdüm de övdüm..

      allam! ben bu iğne meselesini mankende görüp kendime denerken neden hiç aklıma getirmedim?!

      Sil
  6. Evet mantıklı bak takas diye girip satın almak.
    Vermem veremem ben kitaplarımı.
    O kadar para döküyorum, duygusal bağ kuruyorum, özenle okuyorum. Sonra onları takasa vercem? yok ya! derler adama.
    Senin bu taktiğini uygulamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe arada böyle çakallıklarım olur

      Sil

 
;