23.12.13

jö vö!

jö vö bebeyim!

zaz'a olan aşkımı herkes bilir,
allahın bildiğini kuldan saklayacak değilim.

2011 yılımın favori şarkısıydı bu,
bugün enerji niyetine yine yüzlerce kez dinledim..

anamıza mı sövüyo elin fğansısı diyenler için
hemen mersinaki'nin çevirisini vereyim sözlükten;

"ritz'de bir daire versen, istemem ben 
chanel'den mücevherler, istemem ben 
kapıya bir limousin çeksen, napayım ben onla
uşaklar sersen ayağıma, ne işime yarar 
neuchatel'de bir villa, hiç bana göre değil
eyfel kulesini koysan şuraya, napıcam ben onla

aşk istiyorum ben, neşe ve keyif
mutlu edecek beni, paran değil 
elim yüreğimde ölmek istiyorum ben
beraber gidiyoruz özgürlüğümü bulmaya
unutun tüm bildiklerinizi hoşgeldiniz benim dünyama"


bütün gün beynimin arka planında
pappappa la pappappa laa diye dolandım durdum.
uyurken bile göz kapaklarımın arkasından geçti klibi

ölcem de sevdiklerimi tekrar mı hatırlıyorum bilemedim..

bi dinlediğimde gülümsüyorum,
bi dinlediğimde gözlerim doluyo..

her anın şarkısı bu,
belki neşeliymiş gibi görünen şarkılardan biri..



10 yorum:

  1. Bende buğnumu çeke çeke dinledim. Hağikaydı .benim gğibede iyi geldi heğ hal.sevgileğğ:))

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum, dinlerken de "Olm fğansızca güzel dil aslında" diyorum kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fğansısça güzel de fğansıslar hakkında aynı şeyi düşünmüyorum ben. sırf onlara olan boykotumda öğrenmedim yani, yoğusa beş dakkamı ayırsam öğrenirdim.

      (bkz: haspa)

      Sil
  3. Adsız12:20

    Çok tatlı ki zaz :) jö vö fondayken çok komik dans ederiim :)

    YanıtlaSil
  4. ebetçi okuyucu09:32

    gene yutup şeysi. işteyim dinleyemiyorum gıcık oluyorum her zamanki gibi. hıh.

    peki niye yazıyorum şimdi buraya? 2 kişilik yemek tarifleri procen ne oldu he he heeğğ. heğğ yazıcı.

    unuttum sanma sakınnn, unutmam unutamaaam dınınını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastayım yav, tammammen aklımdan çıktı. iki üç güne hazır olur inşallah (:

      Sil
    2. ebetçi okuyucu12:31

      anaa niye düzelmedin hala sen ya. enver abi iyi bakmıyomu yoksa hmm? (alttan fitlemeler fitfitfit)

      Sil
    3. üniversitede bana öğrettiklerinin gerçek olup olmadığını, ülkedeki mikroorganizmaların etkinlik sürelerini falan inceliyorum evde. ne kadar hastalık çeşidi varsa biri geliyo biri gidiyo. neyse ki dün gidip ailemi gördüm de muhtaç olduğum kudret maneviyat depoma doldu. yarın iyileşcem!

      Sil

 
;