20.12.13

eyvaddıhel ar yu duin?!


eyvah diyince aklına nilüfer gelmiyo mu okuyucu?
bi "yinebanaes meer günnerdüş tü eyvaah!" diye çığırasın?

annem geldi geçen
" dinledin mi" dedi "emre aydın'ın yeni albümünü?"

ben hasta olma - hasta bakma aşamasını henüz atlatamadığımdan
hiç bilmiyorum neler oluyo bitiyo.

"yuo" dedim, "yine ağlamış mı çok?"

sonra diyalog şu şekilde gelişti

- al izle fizy'den açtım
- anne yav envere ne çok benziyo
- dinle dinle çok güzel
- o değil de envere ne çok benziyo
- hayret nasıl ki dinlemedin daha
- çogüzelmiş ama anlamıyorum ben şimdi arabada,
bi keresinde yıldızda bizim kantine bi emre aydın posteri asmışlardı aynı enverdi.
- ver geri.

şimdi açtım dinledim de,
hakkaten çok seviyorum ben emre aydın'ı..

ama keşke.
keşke hala altıncı cadde olsalardı,
bilmeseydi bunca ergen.




14 yorum:

  1. Adsız20:15

    "yine ağlamış mı çok?"
    :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ço üzülüyorum bu çocuğa ben..

      Sil
    2. Adsız23:37

      Yalın'la aynı odaya kapatsak?!?
      Karşılıklı ağlayıp ağlayıp rahatlasalar...
      Hımmm ne dersin?

      Sil
    3. peki ya bu hareket sonucunda buhrana girecek ülkem ergeni sayısının yüzde kaça çıkacağını tahmin edebilir miyiz? yoo dostum yoo. o odada kamera olmayacağını kim garantileyebilir ki?

      (gecenin bi vaktinden sonra beynimdeki su parmak ucumdan akıyo.)

      Sil
  2. Adsız20:58

    emreaydın dinleyince bileklerimi kesesim geliyor yahu :)

    semma, daha iyisin sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala hastayım, ama iyi olucam inşallah daha..

      Sil
    2. Adsız21:16

      iyileşşş artııık :)) evet evet, umarım bir an önce toparlanırsıın :)

      Sil
    3. birileri üstümüze salgın salıyo. ben bunu bilir bunu söylerim.

      Sil
  3. Nazar hep bunlar nazar dua gönderdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anam da öyle dedi. oku enveri dedi. bak hiç kızım kendini oku nazar değer demiyo. damadını düşünüyo benden önce. (damadı derken a harfleri kısa.) ben okudum, enver iyileşmedi ehehe :D senin duan iyi gelir inşallah..

      Sil
    2. Damat kıymetli oluyo demek belkim senin de olursa damadın sen de yaşarsın anneni anlarsın ehehe :))

      İnşallah ikinizde tez elden iyileşin amaa nazar sizden uzak olsun :)

      Sil
    3. çalarım onun ağzına ben. damat neymiş. bak şimdiden sinirlendim.

      Sil
  4. yine ağlamış mı çok?

    Yanakları sıkılası bi insansın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü ben pamuktan yapılmışım!

      şaka be şaka. yanaklarım tombikto azcık. vay canına! melo benim yanaklarımı sıksa yüzümü on gün yıkamam, blog adresini yazıp "melo burdaydı" diye dolanırım. sabah hayalleri gibisi var mı bee (:

      Sil

 
;