29.12.13

kalksa bahıbul dukar tııık evin dee siiiiiin iii naan..


hayır okuyucu, enerjim gelmedi.
bi mutsuzluk, bi bezginlik içindeyim
biri çeksin çıkarsın diye bekliyorum.

bu sabah dilimde bununla uyandım,
kalksa bahıbul dukar tııık evin dee siiiiiin
iii naan..

arkabahçe dinlemeyeli sanırım yüzyıllar oluyo
"evindesin"le neşeli neşeli güne başlayıp
"istersen gitme"yle neden allam neden beeen şeklinde
sebebi belirsiz bunalımlara girdiğim zamanları hatırlıyorum.

okuldan dönerken yanımda oturan
kulağındaki kulaklıktan arkabahçe duyduğum,
dönüp "aa arkabahçe'yi biliyo musunuz? ay çok mutlu oldum bee" dediğim insanı.

aklımda hak etmediği yer tutan insanları, durumları, olayları
"unutmalıı unutmalııı. hemenn" diye sildiğim zamanları.

"ezberimde yazılı, kaderimde çizili" dediğim insan için
"kıştı bunu yazdığımda, baharı birlikte görecek miydik?" diye mırıldandığımı..





6 yorum:

  1. Ay şarkıyı çözene kadar :D

    Klak sabahı bulduk artık evindesin inan ya Rabbi şüküüürr bazen çok salak oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: her vuruşa bi hece tekniğiynen yazılmış güzide bir parçamızdır

      Sil
  2. Adsız18:46

    Ahahaha
    Başlığı ilk gördüğümde bendeki tepki şuydu:
    "Tamam Semmma Hintçeyi de sökmüş "

    Hala gülüyorum kendime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam da allam bana yapılacak bi iş göster derken mor rimel yorumu! yeni hedefim hintçe. oğ diyır, iyi ki japonca falan demedin öğrenmeye çalışırken kafayı çizebilirdim..

      Sil
  3. ebetçi okuyucu16:29

    üçüncü satıra binaen

    http://galeri3.uludagsozluk.com/159/adres-ver-gelelim_192338.jpg

    YanıtlaSil

 
;