11.12.13

müşterek mi? teyze ismi falan heralde.


burdan evlenmeden önce
"hayat müşterek canım aa" diyen tüm erkeklere sesleniyorum.

olm niye müşterek kısmını biz yaşıyoruz da
hayat kısmı size kalıyo?

olmaz anacım böyle.
aklınızı başınıza toplayın.

bi haftadır enver de ben de hastayız.
ıhlamur kaynat, battaniyesini sıkıştır, pijamasını değiştirsin,
hasta çorbası yap,
ilacını aksatmasın uyku saatini geçirmesin
aman sabah işe giderken kafasını yıkayıp üşütmesin derken
ben kafayı üşütmüş durumdayım.

sabahtan beri hasta yatıyorum,
bi kavaltı hazırlayanım yok.

birazdan dilimi camdan uzatıp kar yicem.

(bkz: sabah kahvaltı hazırlamayıp
bi de üstüne utanmadan kahvaltı bekleyen insan)






12 yorum:

  1. Çok haklısın valla, o müşterek kısmı niyeyse hep bayanlara kalıyor.
    hayır ev hanımı olsam, adam dışarıda çalışsa gam yemeyeceğim de sen de işten geliyorsun; hala yorgun yorgun yemek yap, bilmem ne...
    Gerçi benimki hamileyim diye bu aralar çoğu işi yapıyor; ama neticede o çocuğu ben taşıyorum; otururken bile yoruluyorum ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok şirin (: adam yardım ediyomuş işte, abartma sen de o mu taşısın. sonra kime dicen seni dokuz ay karnımda taşıdım diye? o anın tadını senin çıkarman lazım!

      ben an itibariyle evden çalışıyorum ama yine de zor, hamileyken ve işe gidip gelirken kimbilir nasıl yorucudur.. allah kolaylık versin valla, canın bişey çekerse söyle tamam mı, yollarım ki ^^

      Sil
  2. Hahaha :) Önce geçmiş olsun ikinize de :*
    En iyisi bekar hayatı işte dicem ama yeni evlenmiş birine bu denilir mi bilemedim şimdi :D Neyse evlilikte güzeldir canım ;D
    Gel beraber kahvaltı yapalım, bende evde yalnız olunca hala bişey yemedim çikolatadan başka :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisi bekar hayatı diyorsunuz amma lakin ki siz de sadece çikilata yiyorsunuz sayın bayan. şimdi ben nasıl özeneyim bekar hayatına?

      neyse ki kornfleks denen bişey icat etmişler, hayat kurtarıyo. "kornfleks hayat kurtarır" diye pankart bastırıp evin camına asıcam ama amarikan özentiliği yapmaktan çekiniyorum. sonra adımı sitenin iluminaticisine çıkarabilirler.

      sekiz yaşındaysanız ve aşıksanız hayat çok güzel ama hastayken evlilik hiç değil..

      Sil
  3. geçmiş olsun canımmm...

    YanıtlaSil
  4. Dilini sevsinler..bi de şikayet ediyooo kız daha dur bi,daha çok yeni her bişey :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastayıım!

      Sil
    2. ..ha evet..pardon

      Sil
    3. bi de turuncu halım yok benim, o olsa çok mutlu olurdum.. size gelsem bana mükemmel fincanlarında nenelimon içirir misin? (cevabı biliyorum, kesin içirirsin.)

      Sil
  5. ebetçi okuyucu13:16

    hehehehehehehe çok güldüm niyeyse hehehehehehe canimiyim neyim. bütün yeni evlenen kızların gözünün açılışıdır kocanın hasta olması. bekarlığın doktorasını verdim doçentliğe gidiyorum bu tezle heheheheh. kıyamam ben sana ya. bak ben senin ilacını biliyorum kadinlarkulubu.com hehehehh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadınlar kulübü türk kadınının sözlüğüdür! balayı fikirlerinden tut da fotoğrafçı seçimine kadar bulduğum ota çöpe oraya danışırım ben. ömrümün bi kaç senesi millete kötü kazen bakışı atmakla geçti be (:

      Sil

 
;