19.2.13

to do list. yapılazak dedimse yapılazak!


kesin kararlara,
keskin dönemeçlere,
biraz yüzümün gülmesine ihtiyacım var.

öyle düşünmekle olmuyo.
bi liste yapıp adam gibi uyguladığımı
kendime ıspatlamam lazım.

geniş zamanlarda değil
kısa vadede.


-bir-
bi kere enerjini yöneltebileceğin
yeni bi yerler bulman şart.
bedenin yorulsun ki
düşünmeye zamanın kalmasın.

eline kitabımı alır almaz
uyuyakaldığın senelere dönmen lazım..
yarın sabah spora başla.


-iki-
 önümüzdeki bi ay içinde
on tane kitap bitir.
ki düşünmeye zamanın kalmasın.
(evet, tüm maddelerin amacı aynı..)


-üç-
allah rızası için tezini bitir de
masanı dolabını toplayıp okuldan bi defolup git.
sen de bezdin insanları da bezdirdin.
bilim bilim nereye kadar..
(bkz: bi de bilim yapmak ki)


-dört-
hala vakit bulup zeynebin bebeği için alışveriş yapamadın,
tosbik arıya bi alışveriş yapman lazım.
tütüsünü dik, fındık aromasını al,
geciktirme..


-beş-
"vakit dar" cümlesini aklından çıkarma.
sakın.
sakın.
mümkünse ömrün boyunca.
dünyanın en gereksiz işlerine ayrılan vakitlerin
sana gelince hep geç, hep dar, hep yetersiz olduğunu
sakın aklından çıkarma.


-altı-
zırlamayı kes.
kusmayı kes.
çekirdek kabuğu kadar değeri olmayan insanların
seni mide hastası yapmasına
psikolojini bozmasına izin verme.

insanlar seni üzüp
hiçbişey yapmamış gibi hayatına devam ederken
kağıt mendile gömdüğün o kafanı kaldır.
herşey onun içinde.

 kim aksine inandırmaya çalışırsa çalışsın,
değerlisin.
senin bunu bilmen yeterli.
herkes gelir, geçer..
 
 

22 yorum:

  1. (Sema) sen değerlisin, sen değerlisin, sen değerlisin...
    sen şimdi bu üçlemenin hikmetini de sorarsın bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, üçlemelerin hikmetini sormam. üç iyidir.

      Sil
  2. hepsi çok iyi maddeler kesinlikle uygula :)

    YanıtlaSil
  3. beğendim.
    ben de kaç zamandır kendime maddeler yazıp uygulayacağım (güya!)
    çoğu maddede aynıyız, yani sadece biz değiliz ;)
    darısı tez zamanda başıma!
    hem yazmam hem de kendimi alıp karşıma yüksek sesle konuşmam lazım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen yap. vakit kaybetme. hayat kısa. insanlar kozalak.

      Sil
  4. 1. Sen kesinlikle değerli bir insansın bunu aklından çıkarma hiç seni görmesem bile ilk bloguna girdiğim an anladım bunu şüphen olmasın.
    2. Bende bir liste yapmak istiyorum ama çoğu madde kocamla ilgili olacağından ve listeye baktıkça iyice üzüleceğimden yapmaya korkuyorum.(Ayyşş ben niye evlendim ki başımın derdi neydi hala bilmiyorum :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap, üzül, yüzleş. sonra sırtını dikleştir ve kesin kararlar al. şimdi üzülmezsen düzelecek mi sorunların?

      Sil
    2. Düzelmiyo tabi :(

      Sil
  5. üfff NİS nasıl gözümü korkuttun bak şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülcüm seni korkutmak istemedim bakma bana sen ;)

      Sil
    2. :) ama korktum inan.
      inşallah tez vakitte mutluluğuna kavuşursun.

      Sil
  6. Budur.
    Yapılacak, yapılsın.

    YanıtlaSil
  7. Kafayı bozup mideye yüklenmeler nedir biliriiimm bilirim. :)

    YanıtlaSil
  8. duvara as kararlarını.
    :)
    tez ve spor en önemlileri ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spora başladım, tez de bitecek inşallah..

      Sil
  9. Son zamanlarda to do listim:
    - Zıbırları zıb
    - Zöpleri dümlet
    - Kıtileri pit

    Bence kendine yüklenme listelerle falan. Her şey olacağına varır. Sen sadece güzel yaşamaya bak. Sabah uyandığında canın ne yapmak istiyorsa onu yap. Bir süre sonra alışırsın kendi istediklerini yapmaya, düzeliverir her şey.
    Bu arada listede biz de varız ya... Şok oldum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıtiler benim de hedefimde. ama biraz daha olgunlaşmam lazım. ya sen olmayaydın ben vakit bulup bi gidip alışveriş yapaydım daha iyidi..

      Sil
  10. beğendim la :) iyi ol, gerçi sadece ol, o da yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik olmak konusunda bi sıkıntım yok. allah ne kadar ömür vermiş bilemeyiz tabi(:

      Sil

 
;