4.2.13

öpücükler vol.6

:* zamanında söylenmemiş sözlerin
hiç anlamı yok..


:* fincanııın eetrafı saarı aman ammaan


ahmet kural bu tipiyle bile
benim içimi acıtabildiyse
büyük oyuncudur..
(bkz: bir oyuncu bilirkişisi olarak semmma)


:* kalabalıkta öküzlük yapanın
tenhada özrü kabul olmaz.



 :* bi insanın yüzündeki çizgileri sevebilirsen,
herşeyini sevebilirsin bence.
bu, senin yaşanmışlıkları görecek kadar
olgunlaştığını gösterir.
ve üzgünüm ama
genelde bu olgunluğun karşılığını göremezsin.
bırak ulan o çizgileri sevmeyi!
o ne öyle nene gibi.


:* ince dudaklı insanlardan tırsıyorum azıcık.
bana çok asabilermiş gibi geliyo.
çocukluğuma insek
heidi'deki bayan rotenmaayırla ilgili derim.
bunların hepsi israil'in oyunu.


:*  en büyük hayal kırıklığı,
hayal kırıklıklarını hatırlayamayacak kadar körelmektir.
unutursan, yok olursun.


 :* burçları tek kelimeyle özetleyecek olsam
(ki hep olurum.)
 ikizlere asabi, teraziye sofistik, balığa sümüklü,
başağa titiz, oğlağa kaç kaç kaç derim.
ne cimri burçsunuz olm
yazıktır üç günlük dünya.


:* bu ülkede edebiyat yaptığını iddia etmeden
haaarika yazan insanlar var.
bi de ucuz edebiyat diye bişey var.
beş para etmez.
köşeli gözlükler takınca yazar olunmadığını
bi şekilde anlatmalı insanlara..


 :* furby'yi hatırlıyo musun okuyucu?
love youuu diye bağırıp öpücük atıyodu,
beni seviyo musun diye sorduğunda yuoo diyince
bildiğin üzülüyodu hayvan.
ben ondan çok korkuyodum.
iyi ki artık yok.


  :* hayatımın en büyük şoklarından birini
gandalf'ın gay olduğunu öğrendiğimde yaşamıştım.
insan bi garip hissediyo.


 :* fidel castrol motor yağları.




 

8 yorum:

  1. tenhada özrü kabul olmayan durumu yaptım bugün. yazın şılaakk diye vurdu yüzüme az önce saol varol :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben ne bileyim:( yapmamışsındır sen öküzlük, yanlış anlaşılmıştır bence.

      Sil
  2. what! gandalf he, vay arkadaş. Her türlü mecrada gay haklarını savunan bir insan olaraktan cidden çook garip hissettim. Bir alışamadık şu işlere adam gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gri gandalf, ak gandalf, bildiğin gandalf.. asasını alıp ensesine yapıştırasım geldi yeminle. yani gay olsun olmasın değil de, dediğin gibi insan yadırgıyo.

      Sil
    2. :D belki de sarumanla davaları asıl buydu, saruman buna kızınca darkside'a geçti, of ya...

      Sil
    3. oyy bu konuda hayal gücüm çok çalıştı bi an.

      Sil
  3. ":* ince dudaklı insanlardan tırsıyorum azıcık.
    bana çok asabilermiş gibi geliyo.
    çocukluğuma insek
    heidi'deki bayan rotenmaayırla ilgili derim.
    bunların hepsi israil'in oyunu."

    Cidden tırsınç bak onlar, kendimi espri yapma zorunluluğunda hissediyorum. Gülüşler hep sahte falan geliyor. O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müge anlı gibi dimi?

      Sil

 
;