2.2.13

mor rimel sordu, ben cevapladım. sayfa ikide!

her zamanki gibi yettim.

amphitrite!
aklımda senin mimin,
ama çok zaman alacağı için
öyle üstünkörü geçiştirmek istemiyorum..

ayol tanıya tanıya bitiremediniz beni şeklinde
sanatçı kaprisimi yaptıktan sonra
soruları cevaplamaya geçiyorum.


Sevdiğiniz müzik tarzı nedir?
sağ framedeki listelerimden de anlayacağın üzere
her telden.
türkçe müzikte alternatif grupları seviyorum.
kesmeşeker, sakin, siyah, arkabahçe, vega gibi.
hepsi de birer birer dağılıyo..

ruh halime göre değişiyo bunun dışında müzik zevkim.
damien rice sakinleştirsin, incubus gaza getirsin,
green day isyan ettirsin, gwen ve pink mutlu etsin,
cocorosie uyutsun, blondie redhead hayal ettirsin,
elvis costello imrendirsin, rufus dinlendirsin,
 adele hayran bıraksın,
travis ve cake iki yanağımdan öpsün.
yani müzik üzerimde her türlü yaptırım gücüne sahip.
 

Dizi izler misiniz? Favorileriniz?
gillmore girls ve the o.c. ile büyüdüm.
bildiğin büyüdüm ama.
ortaokulumu lisemi yediler.

bilahare fena dizi izliyodum.
himym, south park, lost, californication, efendime söyliyim
pretty little liars'ından tut da hope'una kadar.
ilk bölümünü izlemediğim dizi yok sanırım.

şu sıralar dexterla leyla&mecnun arasında dönmekteyim.

favori dizilerimse
başta friends ve coupling olmak üzere
mad men, dexter, house, MONK!,
married with children, süper baba.

ayrıca bence bir daha hiçbir dizi
pushing daisies'in mutluluğunu,
the new adventures of old christine'in şapşallığını,
scrubs'ın doğallığını,
glee'nin eğlencesini,
 the lost room'un kısa ve özlüğünü yakalayamayacak.


Hangi mevsim sizi tanımlar?

sonbahar.
bi kere güneşin bile
gitsem mi gitmesem mi diye düşünecek kadar
kararsız kaldığı bi mevsim.

sürekli bi değişim halinde.

kahverenginin, kremin, bordonun
taşa toprağa bürünmüş hali.

yağmurun mevsimi, daha ne olsun?


Spor ayakkabı mı topuklu mu?

topuklu.


Hangi tarz içeriğe sahip blogları tercih ediyorsunuz?
onu seçerim bunu seçerim gibi
bi seçim yelpazem yok.
yemek bloğu da takip ederim,
boş beleş iş bloğu da.
hobi bloglarına da bayılırım,
günlüklere de.

yalnız seçmem dediklerim var.
bi kere okuruna saygısızlık yapan bloggerları okumam.
yorumlara eften püften ilgisiz cevap verip
defalarca soruları yanıtsız bırakanları kınarım.
başka bloglardan alıntı yapıp
kendi eseriymiş gibi gözümüze sokanlara da
neyse ya ben bişey demiyorum.


Ağzınıza koymadığınız bir yiyecek var mıdır?

geçtiğimiz yıla kadar
bi kez bile maydonoz ve dereotu yemedim.
kırmızı etten hiç hoşlanmam,
mümkün olduğunca tercih etmem.

dereotu konusunda azmı cezmi kasteyledim,
yemeyezaam!
 

Bir renk seçin desem...
seçerim canım seni mi kırıcam.
vişne çürüğü.
hatta bi tane daha seçerim, mavi.


Varmak mı yolculuk mu?
varmak!
yolculuk neymiş ya.
ben beli kırık insanım,
gelemem öyle uzun yolculuklara.


Mp3'ünüzde olmazsa olmaz parça/parçalar neler
çok sevdiklerim var,
çok sevmediğim ama dinlediklerim var,
ama olmazsa olmaz yok.
olmasa da olur yani her şarkının alternatifi var sonuçta.
(bkz: realite)


Bir gün .... yapmak istiyorum cümlesindeki boşluğu neyle doldururdunuz
butik pastane yöneticiliği.
biliyorum, yok böyle bi meslek.
ama ben de yaptım, olazak! diycem.
ne pahasına olursa olsun. 


Hayata bakış açınızı tanımlayan bir cümle var mı

şehla.


ya yüzelli seferdir
birileri doldursun bana link atsın diyorum
daha bi tane geri dönen olmadı.
ço üzülüyorum ben halime..




13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. şaka yav, keşke benim olsa. kiminse çok kıskanıyooğrum!

      Sil
  2. aa aşkolsun dün ben yolladım ya linkini:)
    bu arada butik pastane açıcam ben ,ahdım var.seni de yöneticisi yaparım hele bir kurayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy canım unuttum valla ya:( gerçi milyonlarca blogger arasında bi tek sen yolladığın için ekstra hatırlamam gerekirdi. ben de açıcam allahın izniyle. maksimum iki senesi var.

      Sil
    2. hadi inşallah,ilk açan diğerini yönetici veya ahçı yapsın öyleyse:)

      Sil
    3. anlaştık(: untumam ama bu sözünü, ben açamazsam sen açarsan gelir her sabah yedide kedi gibi kapında yatmaya başlar akşam altıda evime dönerim.

      Sil
    4. :)tamamdır.

      Sil
  3. Teşekkür ederim cevaplar için.

    Keyifle okudum hepsini ama hayata bakış açın beni benden aldı diyorum başka da bişey demiyorum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etrafımdakileri de kendinden alıyo, şehla bakışlarımla herkesi etkilerim!

      Sil
  4. Benimde assssla yemeyeceğim tek şey dereotudur ve aslada yemeyi düşünmüyorum nefret ediyorum kokusuna ve görüntüsüne bile dayanamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem türümün tek örneği olduğumu düşünürdü, yaşasın!

      Sil
  5. Bu senin için:D
    http://fatemef.blogspot.com/2013/02/pas-pas.html

    YanıtlaSil

 
;