17.2.13

:* öpücükler vol.7

:* artık gandalf'a saygı duymuyorum.
dedeye siz sahip çıkın hhhh!


:* halamın küçük kızı
eline şu saymalı tesbihlerden almış.
baktım altıyüz kırk.
afferin nan ne çektin bu kadar dedim,
sevde çektim dedi.
bi de gururlu, bi de mutlu görsen var ya okuyucu.
mal mısın çocuk olmaz ki öyle diye
anlatana kadar canım çıktı.


:* maroon5'a marun beş diyenler var.


:* şu an elimde
dünyanın en büyük buluşu bulunmakta.
o kadar bilim insanının hayatını okudum,
senelerce her allahın günü
her derste türlü çeşit buluş öğrendim.

dört yıllık lisans eğitimi,
sonra üç yıllık akademik hayat süprüntülüğü
ve hala devam ediyo olması
 beni hayretlere düşüren onlarca icatla tanıştırdı.
ama bugüne kadar böylesini görmemiştim!

kestane çizme aleti var!
olm tutuyosun hemen çiziyo.
bıçakla uğraşmak yok,
aman bu kestane çok sert yok.
nirvana!
 
:* ssli hrf stn almk istyrm.


:* bugün havlu almaya gittiğimde
satıcı abi "tacın nevresim takımları geldi çift kişilik" dedi,
ben ihtiyacım yok dediğimde
"benim sorunum değil" diye çemkirdi.
sanırım tuhaf insanlara
bana gel sinyali veren bi kafam var.


:*  bahçeli'nin karısı olsam
domgününde hesap makinesi alırdım.
 

  :* bi davetiye bastırıcam
elli kez metin gönderdim.
"beyefendi, Alla'ın yazılmaz, H harfi eksik"
"beyefendi cümlenin içinde istediğiniz kelimeyi
büyük harfle başlatamazsınız."
"beyefendi aile özel isim değildir."
herkesi arayıp tek tek davet etsem
daha az zaman harcardım.
şu davetiye olayı azalarak bitsin.


:* uyusam, uyansam,
beş sene önce ya da beş sene sonra olsa.
ya nereye gideceğimi bilsem,
ya zahmet etmeden nerde olduğumu.
içimde önümüzdeki beş seneyle ilgili
dehşetli bi korku var.

tabi herşeyden önce
allah ömür verirse kısmını hesaba katmak lazım.
 

:* beatles'ın en güzel cümlesi
"i wanna hold your hand" dir.


9 yorum:

  1. Uyusam uyansam, 5 sene sonra olsa :)
    Tabi Rabbim ömür verirse.

    YanıtlaSil
  2. satıcının tribine çok güldüm ya :D
    nerde sorunlu insan var gelir bulur zaten :)
    yazı baştan sona süper olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Ne davetiyesi basılıyo noluyo bakalııım?
    O çizici nerdeeee?onu yapan kesin lazdır ehhehhhe
    İstediğin harf kölen olsun senin
    "Sorunsuz" satıcı çok iimiiş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nişan davetiyesi(:

      o çiziciyi ben yengemden yürüttüm, satılıyodur züccaciyede falan
      (allam! ilk kez züccaciye kelimesini cümle içinde kullandım!)

      Sil
  4. ben de herkez değil herkes yazan bir tabela istiyorum her sokak başında =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altına da "dahi anlamındaki de eki ayrı yazılır" yazabilir miyiz?

      Sil
    2. Kesinlikle. Bu da hemen listede 2. sırada yer alıyor. :)

      Sil

 
;