27.9.13

umutsuz ev kadınının devri geçti anacım

 
insanın dert edip de
neden böyle oldu, oluyo, olacak dediği bazı konular varsa
allah ona eşşşek yüküyle iş veriyomuş okuyucu.
koştursun koştursun da neler döndüğünü
düşünmesin diye.
 
ben bugün bunu anladım.
 
işte yüce adalet dediğin budur!
 
 böyle boş beleş ev teyzeleri var hani,
televizyon karşısında fasulye kırıp
bi komşu gelse de neler dönmüş serhat muhabbeti yapsak diye bekleyen.
 büyüyünce ne olmican dense
ilk sıraya bu durum yerleştirilmeli bence.

boş durdukça kafasında kuran,
o ne dedi bu neden böyle baktı
ben neden öyle yapmıştım da o yapmadı diyen insan olmak
hakkaten insanın ömrünü çürütüyo ben sana diyim.

 varsa böyle bi karşılık bekler hallerin,
vazgeç.
bi olay nası başlıyosa öyle gidiyo çünkü.
insanlar değişir diye bekleme, sen de değişme.
bak hata bu; yaz bi kenara.

 bi uğraş bulmak lazım okuyucu,
kitap okumak, el oyalamak, kafayı dağıtmak için bişeylere koşturmak lazım.
 
on marifet kadını olalım demiyorum ama
şimdi ben bu konuya da nerden geldim
derdin var mı yok mu bilmeden,
onu da tam çıkaramamakla birlikte
kurma yani kafanda.
takma boşver herkesin kalitesi kendine.

özü bu.
 
 
(ne yazıyor bu kız?!)
 
 

4 yorum:

  1. Adsız19:52

    Offff "boş beleş ev teyzeleri"
    Korkutucu bir topluluk, illuminatinin evcil versiyonu gibi sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beş dakikada adamın belasını verdirme, yerin dibine sokma, çoluğundan çocuğundan ayırma, yenisiyle evlendirme potansiyeline sahip bi topluluk hem de..

      Sil
  2. eyvallaaaaah
    ver elini öpeyim degismez cuvaldizim
    bir hadiste buyuruyor efendimiz
    Bir dağın yerinden ayrıldığını işitirseniz tasdik edin. Ama bir kişi huyunu değiştirmiştir derlerse tasdik etmeyin. Çünkü insanın yaratılışındaki huy devam eder...
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah ablam, burada eli öpülesi biri varsa o da layıkıyla zebra kek yapabilendir1 -ki ben olmadığım çok açık, her deneme gri kekle sonuçlanıyo sonunda buluş buldum adını da gri kek koydum dicem.-

      aynen öyle.. savaşmamak lazım. değişip hak edebilen yoksa "yürü git!" var.

      öperim :*

      Sil

 
;