30.9.13

rufus..

bu adam dünya üzerinde bildiğim tüm müzisyenlerden
daha başka şekilde müziğiyle bütünleşen bi adam.

sanki piyanosu veya sesi olmasa 
bi köşede dilencilik yapacak, sakat kalacak falan.
hayatta yapacak başka hiç birşeyi olmayacak.

ayrıca şu anda beni sakinleştirebilen tek ses.
huzurlu bi kere. gözümü kapatıp dinlediğimde o kadar sade ki.
gürültüsüz, gerginlikten uzak.

biri kulağıma böyle fısıldasa hiç derdim kalmaz dedirten.
sükunetin yavaş yavaş ruhuma girmesi gibi.


 ne istiyorum biliyo musun?
tanıdığım kimsenin olmadığı bi yerde,
ama çok güvenli bi yerde
çocukken olduğu gibi beyaz çarşafların altında uyumaya çalışayım.
dışarda yağmur yağsın.
across the universe geçsin kulağımdan,
nothing's gonna change my world desin.


sakin sakin uyanayım
iş olmasın okul olmasın dert tasa olmasın
etrafımda kıymet bilmeyen kimse olmasın
o sırada everybody knows çalsın..


it's not very smart
tends to make one part
so brokenhearted desin sonra.
bi tarafını kalbi kırık bırakmak akıllıca değil desin..
insanlar anlasın bunu


oooo jerusaleeeeem diye bağırayım neşeli neşeli.
en sevdiğim gelsin son olarak;
the one you love


çok şey istiyorum dimi okuyucu?
bi an bana da öyle geldi..




7 yorum:

  1. Çok istediğin kısmı doğru ;çok güzel bişe istiyosun ;)

    YanıtlaSil
  2. Merve19:56

    hemde ne çok şey istiyosun.....

    YanıtlaSil
  3. hayalleri güzeldir insanı uyanık tutar :)))

    YanıtlaSil
  4. ay valla çok güzel olmuş.
    Yapmalı bunlardan eve gidince :)
    Unlu kısma bayıldım resmen :)
    Güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mum dimi (:

      aklımdan geçmedi değil.. neyse ki sonradan donuyomuş

      Sil

 
;