14.9.13

:* öpücükler vol.20

:* ben de özledim başlıyomuş.
"adını leyla koydum onur'un yolu" olmalıydı bence.
tamam kuzensiniz anladık da
neden işler güçler çakması?


:* masumların katledildiği zamanda
sidik ve siyaset yarıştırmak.
işte bütün mesele bu.




:* yeni faforim vaykings.



:* ali kıza bir clark çekiyor,
kahvedekiler ın ın ın diyor!

(bkz: clark gable)


:* kafanın üstündeki güneş gözlüğüne tahammülüm yok.
biri insanlara beyne güneş geçmeyeceğini,
olası tehlikeli durumlarda gözlüğün koruyamayacağını anlatsın.


:* tezimi o kadar bitiremedim,
o kadar boşuna kürek çektiğim bi kavganın içindeyim ki mikroorganizmalarla;
artık sırf acıdıklarından benim için bünyelerini zorlayacakları hale geldik.
genetiğin demagojiyle değiştirildiği noktadayım;
biri beni tez konusu yapsın.


:* bazıları için başkalarının gözü önünde
sergilenmediği sürece
aşk diye birşey yoktur.


:* dedem yeni evim için muhabbet kuşu hediye etti,
adını 737 koydum.
çok dinliyo okuyucu, böyle kafasını eğip her haltı dinliyo.
ama konuşmuyo. tık yok.
bi gün sevmediğim birinin yanında
hanım hanım bu senin hakkında böyle söyledi diyerek
bütün birikimini boşaltmasından öyle korkuyorum ki
geceleri uyku girmiyo gözüme.


:* ramazan bittiği için ağlayan bülent ersoy,
her konser öncesi iki rekat namaz kılan emel sayın.
köşeli daireler.
oksimoron türk san'atı.

(hemen "hee ne yani ikisi bi arada olamaz mı
sen işte öyle hedesin böyle hödösün" diye saldırma okuyucu.
oksimoron dedik.)


:* bazı insanların eğitime tahammülü yok.
herhangi bi konuda birşeyin kendilerinden başkası tarafından
bilinmesi durumuna o kadar öfkeleniyolar ki,
çözemiyorum.
"aa nasılmış" demek "ben daha iyisini bilirim"den daha kısa bebeyim.


:* haksızlık edenee isyan ederdiin
insanlık bu değiil bu deeğil derdiin
sonunda darbeyii kendin indirdiin
sen de miii leeyla?
sen dee mi leeeyla?


:* hepsi tamam da, o emine ile erdoğan fotosu yakışmadı ali atay'a bence.


:* hayatta gördüğüm son dolu şey
9999999 in 1 atari kasediydi.
sonrasında hep bi boşluk..







14 yorum:

  1. Adsız13:20

    Güneş gözlüğünü ben de hep öyle kullanırım,
    Muhabbet kuşuna da dikkat et tehlikeli buldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullanamıyorum ya. acaba kafam yamuk da kıskanıyo muyum diye bi sorgulayıp aynaya baktım ama yok öyle bişey sanki.

      çok fena ya. kafayı yan çevirip bi dinleyişi var, zannedersin kayıt cihazı.

      Sil
    2. Adsız13:25

      :))

      Sil
  2. off tez yazmak çok iğrenç :) son sınıfta çok uğraştırmıştı bizi..
    sana da Allah kolaylık versin..
    aşkını göz önünde yaşayanlar facebook çıkalı duvarlarında da yaşamaya başladı.. bunlar gerçek aşıksa ben de bişi bilmiyom..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki üç seneye uzamış, deneyleri sonuç vermemiş, evlenmesine bi ay kalmış fakat mikroorganizmaları iflas ettiğinden sayın yurt dışı yetkililerininin keyfini beklemekte olan bi tez. en iyi tez henüz yazılmamış olandır diyerek hocam alla razı olsun buraya kadarmış derslerimi ilerde başka yere saydırırım artık cümleleriyle okuldan çıkıp bi daha da dönmemek istiyorum. ama gönlüm el vermiyo o minicik kolonileri sahipsiz bırakmaya..

      facebook kullanıcısı olmadığım için o kadar mutluyum ki..

      Sil
  3. Adsız20:16

    9999999 in 1 candır :) Dur şimdi biraz duygulanıyım ben gelcem geri. Hıııh sema hep böyle yapıyosuunn O:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir nostaljik olduğumu söyleyebilirsin.

      içimde nene var benim. elimden gelse danteller tüller içinde, kuş kafesi saçlı bi fğansıs kadını gibi yirmi kiloluk elbiseler içinde elimde tül şemsiyemle dolaşabilirim.

      yollayayım mı atari kasedi? o bişey değil de, o tabancayla ördekleri nasıl vuruyoduk ben o teknolojiyi hala çözebilmiş değilim..

      Sil
  4. Adsız10:40

    blog sloganımla dalga geeçme eheh :)

    bir dakika şimdi cümle sanki ağır geldi, toparlıcam.

    pekiy nenecim, benim konsolum hala duruyor ona göre. İsterim kasedimiii. Hatırladığım kadarıyla oyun koluyla değil tabancası vardı bunun ekten, onu takıp vuruyorduk vakvakları.. Bi olayı yok aslında, gayet modernlikten uzak, gayet eğlenceliii. Tank, contra, mario, ördek vurma candır.

    tekrar duygulanmaya gidiyorum rahatsız etmeyin hahaha :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte o tabanca o ördeği nasıl algılıyodu benim problemim o

      Sil
    2. Adsız11:52

      büyük bir sensöre sahip değildi tabii ki. şöyle ki kumandadan çıkan o yeşil/pembe ışın var ya öyle bir şey çıkıyordu herhalde bundan. ya ama sanırsam televizyona tutup tetiğe bastığında vuruyordu nişan yok yani :D

      Sil
    3. ben sırf bunun mekanizmasını çözebilmek uğruna kendimi sensöre adadım biyosensör üretiyorum; bu muydu yani hepsi? herşey bunun için miydi? yoo. yoo dostum yoo. ışınsal güçleri var onun. yıkmayın hayallerimi rica ederim.

      Sil
    4. Adsız12:44

      yahu hahahah dertlisin semacım :))) ama gerçek bu yani :)) yoo falan yooo. acı bir gerçek ama tvler dahi desteklemiyordu o zaman sensörü bilmem nesini, konsol da dandirikt zaten :)

      surat ifadeni hayal edebiliyorum semaaa :)) lets smaylii !

      Sil
    5. kafamı yastığa gömmeliyim.

      Sil
    6. Adsız12:59

      yapma ! bir sema kolay mı yetişiyor yahu :)

      Sil

 
;