18.9.13

tek derdi güzel sonları masalların..

 daha önce de anlatmıştım bu hikayeyi ben..

"en çok beni severmiş o,
beni aramış gözleri.
gerçekten."

hepsi masalmış,
aslında böyle birşey yok;
sadece söyleyeyin ümidi.
"en çok beni seviyor" değil,
sever-miş.
"beni aradı gözleri" değil,
ara-mış.
"gerçekten"
niye üstüne basa basa gerçekten?
kendini inandırmaya çalışmaktan başka ne ki bu..

gerçekten?!.


cepte durduğunu sandığın umudun
çok uzaklarda istemeden kendini belirtmesi esnasında 
ceplere giren eller bomboş çıkarmış..

"en çok beni severmiş" diye düşünülenlerin
 aslında sevmediği bilmezlikten gelinerek 
sahte umutlar üretilirmiş..

 bir gece yarısı konuşulanlar,
bir insanın aklından bir ömür çıkmazmış,
bir varmış, bir yokmuş,
bazı şeyler çok hızlı yok olurmuş..




12 yorum:

  1. bu sevip sevilme ne önemli mevzuymuş hayatta
    sahi biz niçin doğduk ki dedirtiyor insana
    illa ki sevilmeli illa ki sevmeliymişiz sanki
    bu ne dünya kardeşim!?

    YanıtlaSil
  2. Ben bu şarkıyı sık sık dinlerim.
    'Gerçekten' e o kadar inanmıştım ki...
    Halbuki şimdi bunu okuyunca fark ettim de kandırmacaymış!

    YanıtlaSil
  3. geçen gün bu gerçekten ler takılmıştı aklıma ve sen de geçen gün paylaşmışsın bu şarkıyı biraz buruk gülümsetti ama güzel şarkıy"mış" eheehe ne yazacağımı şaşırdım:)

    YanıtlaSil
  4. hımmm neden böle şeler sölüyon kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asfalt dünya söylüyo işte. Sever"miş" diyo, gerçekten diyo. Acıtmıyo mu içini?

      Sil
  5. ebetçi okuyucu10:56

    sen böle şeyler yazdığında yüreğim ağzıma geliyo nişanı atacan diye

    YanıtlaSil
  6. gelinlikçim! Sen misin? Korkma korkma alıcam benden başka kimse giymez o gelinliği. ünlü bi türk düşünürü der ki; naalakası var? Ama bu da haddinden fazla gerçekçi bi şarkı şimdi eğri oturup doğru konuşalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebetçi okuyucu14:02

      Nası ne alakası var. gelin olcak kız böyle melankoli şeyler yazmaz bi kere, bulutların üstünde uçar, papatyalardan taç yapar, parmaana serçeler konar şarkı söyler falan ne bileyim. dinleme böle şeyler şeytan uğraşıyodur zaten yeterince daha da melankoli neyin yapma.

      Sil
    2. ben gelin olmayacak kız olduğumu biliyodum zaten! hayat çok rererö..

      Sil

 
;