2.9.13

ne demiş atalarımız? purple perfection!

naber okuyucu?
hadi hadi iyisin naz yapma.

kendime bi şarkı söyleyerek başlamak istiyorum.

en sevdiği reeenk
morolaaannn kadıın
en sevdiği kelimee
aaasiiii..
-dınınım-
tamam, yeter. kafanıza su falan damlatmicam,
merak etmeyin işkence bitti.
  

bugün de herşey oturma odam için temamı belirlememle başladı.
(allam şu kız evlense de kurtulsak!)

tema menekşe.


tasarım tam olarak bu olduğundan,
mor ve sarıyı birlikte kullanmak istediğimden
ne yapsam da aksesuar ne yapsam diye araştırmaya koyuldum.
arada böyle gazeteci kimliklerim vardır.

şimdi ay evde de boş boş oturuyorum
şunları da yapsam diyeceğin bi iki fikir veriyorum,
dikkatli bak.
sonra gelip semmma ben yaptım da neden böyle ajdara benzedi deme.
incelememişsindir, havalardandır der geçerim.

dekorasyon önemli.

bi kenarda bu otursun istiyorum.
 

şaka şaka. tamam, cıvımadım.
(bkz: evlerden ırak)


hemen keçe alıp bunu yapmalıyım!


var mı başka önerisi olan?



4 yorum:

  1. Adsız15:34

    Ahahahaha ajdara benzemek :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Adsız17:04

    güzel bir renk olabilir tabi ama çok fazla kullanmadığın sürece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azcık işte. gösteririm kullanılmış halini de.

      Sil

 
;