26.9.13

hangi aşk adil ki?


hani bazen eski kliplere bakınca
insanın maymundan evrildiğine bi inanasın,
tüm şarkıcıların atasının ajdar olduğunu sanasın,
allam nolur ilerde çocuklarım da bana bu gözle bakmasın
diyesin geliyo ya okuyucu;
işte bu olayın tek istisnası bence candandır.

kadın hep güzel.
hatta o zamanlar daha da güzelmiş.

şu klibe bi baksana..

 görsen ne sorarsın deseler "naber" derim.
hemen arkasından da yapıştırırım,
"neden evlenmedin ki neden çoluk çocuğa karışmadın
çok da hanım bi ablasın" diye.

hayır demet akalın falan elli kere evleniyo da
bu kadını niye bi alan yok?

(bkz: dert etmeye konu aramak)



10 yorum:

  1. Evet, kesinlikle...
    Yüzüklerin Efendisi serisinde "Elf" olacak kadar saf ve duru bir güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğ diyır! hakkaten tam anlamıyla bir elf kraliçesi!

      Sil
  2. semma noooluyor azizim :) kafam karıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte candan çok güzel

      Sil
  3. ebetçi okuyucu08:58

    kadının çok da hanım bi abla olması yetmiyor, erkeğin de efendi olması lazım. evlilik çok reröre ayrıca. ayrıcana alt metinde tuhaf şeyler sezdim, evlenince evliliği çok matah bişi görenlerden olmazsın umarım yazıcı. Allahın emri olmasa katlanılacak zulüm değil, kandırmayalım kimseyi.

    işyerinde bizden küçük bi kız var evli diye bize babannemiz gibi davranıyo, evlenmemizi öğütlüyo sürekli, bizi henüz alan olmadı diye acıyo falan. ay arkadaşlarımın için de evlenmeyen var ama benim iki çocuum var ahahefeheahd kahkahaları falan. görmiim seni öyle bozuşuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zulüm olarak görmüyorum, sadece ben bunu daha fazla görmeliyim dediğin bi insan varsa bence evlenmelisin.

      şu hayatta en nefret ettiğim insan tiplerinden biri evlenir evlenmez çöpçatanlığa başlayıp etrafındaki herkesi evlendirmeye çalışan tuhaf kadın olduğundan, benim öyle dediğin gibi bi insan olma ihtimalim sıfır. aslına bakarsan kimsenin etlisine sütlüsüne de karışmam, insanların başkasının hayatına böyle ciddi bi konuda nasıl müdahale edebilme cesareti gösterdikleri de şaşkınlık sebebi..

      işyerindeki kız için sevindim; demek ki mutlu bir evliliği var ve herkes onun kadar mutlu olmasını istiyo. herkese nasip olmadığı bilinen bi gerçek, allah bozmasın. ama ne olursa olsun kaşığın tersiyle bi iki kere ağzına vurmak lazım. sonuçta herkesin hayatına kimse karışamaz. ha nasıl karışamaz. ben bu şekil giyinirim, bu bayan şu şekil giyinir şu şekil giyinir. eyyorlamam bu kadar.

      Sil
    2. ebetçi okuyucu10:37

      bilmem, ben mutlu bi evliliği olduğunu düşünmemiştim hiç o kızın. ben bişeyden mutlu olsam sessiz sedasız mutluluğuma devam ederim, milletin gözüne sokmaya çalışmam. değişik bi yorum saygı duyuyorum. eyor iyidir eşek falan.

      Sil
    3. yok o eeyore değil aslında, bu; http://www.youtube.com/watch?v=UvwEvDM7UAs

      aslında seninki de dikkate değer bi yorum, belki de mutsuz olduğu için mutlu gözükmeye çalışıyodur.. ne olursa olsun, allah kimsenin huzurunu bozmasın. yastığa başını mutsuzlukla koymak zor olsa gerek..

      Sil
  4. herkes evlenmek zorunda mı? bunun bir tercih olduğu hiç mi akıllara gelmiyor? bu kadını "alan" yok mu ne demek? kafamda o kadar deli soru var ki sormaktan vazgeçtim ataerkil zihniyet semma da bile varmış meğer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan bu yetenek, bu güzellik nesiller boyu devam etsin istemiyo değil.. netice itibariyle ben de bu kadın evlensin ille de buna koca bulunsun, dünyd evlenmemiş insan kalmasın demedim nedir ki bu kadar ciddiye almak (:

      Sil

 
;