29.9.13

:* öpücükler vol.21

:* nasığl?!
yara greycoy aslında rasıl krov değil mi?



:* sergen yetenek sizsiniz'den
acunla hülya eğlenirken saf saf bakan hali
insanları daha fazla "ben de aynen böyleyim işte" bunalımına
sokmasın diye ayrıldı bence.


:* boynunuza bi canon/nikon asın,
bi kız kulesi fotoğrafı çekin,
bi de blog sayfası açın;
profesyonel fotoğrafçısınız!


:* artık oyuncak telefonunu uzatıp
al konuş baban arıyomuş diyen masum çocuk kalmadı,
tehlikenin farkında mısınız?


:* ev telefonu da kalmadı ki
birileri arayıp "nerdesin" diye sormaya devam etsin..


:* boya firmasından gelen 130 metrekarenizi
şu kadara boyuyoruz mesajına
"lazım değil" yazıp göndermemden
ve kendileri tarafından onlarca kez aranmamdan sonra
vodafone'dan arayan operatör kıza
bi dakika bekleticem diyip mabel matiz dinlettim.

beş dakka boyunca kapatmadı, helal olsun.
hayır başka arayanım soranım da yok şu sıralar,
benimki neyin nankörlüğüyse..


:* tavuk mu balıktan havyar mı yumurtadan?


:* komşunun kızı narin'e şimdi gitmem lazım
gelinlik provam var dedim,
iyi ki söyledin gidelim de sana yuvarlak altın alalım dedi.
beş yaşında.
öğretmeye başka geleneklerden başlasanız analar?


:* mahsun ibo izzet alişan özcan,
lara gofret pink freud pucca ayşe arman.


:* sivrisinek tamam belli niyeti de,
kara sineğin vücuda konmasındaki amaç nedir?
bunca yıllık biyoloğum,
buna bi açıklama getiremedim.
atayizler bunu açıklasın.


:* atayizler bunu da açıklasın!


ahaha :D


:* evrim demişken,
şimdi yatayım sabah erkenden kalkıp ders çalışırım
zamanlarımı geri istiyorum!


:* uçakları kara kutu malzemesinden yapmak,
devletin para basıp borç ödemesi falan
neden kimsenin aklına gelmemiş?


:* (bkz: salaklığa ortak aramak)


 :* -neden benden sakladın?
+sen kızarsın diye.

hayat bu diyaloğun tersine dönmesini gerektirir,
biliyorum.







 

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karışmasın hakikatçi, sonra toparlanmak zor oluyo. hele bi de hem seviyosan hem kafan karışıksa ohoo işte o zaman fiyuuuvfit!

      Sil
  2. Adsız14:09

    Şu Yara tespitine ohannesburg dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aah ah nerde eski penguenler, ohannesburg köşeleri..

      Sil
  3. Adsız00:42

    Ya bu sabah benim kızarmış ekmeğimde de koskoca bir Def Leppard silüeti çıktı.
    Şimdi ne demek oluyor bu?
    Bana bir çeşit mesaj mı yolluyorlar??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subliminal. hep amarikanın oyunu.

      Sil
  4. süpersin sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok sünepe bi insanımdır bayılınacak bi tarafım yok ya da şu an çok hastayım kendimi yağmur bulutu gibi hissediyorum zaten 2 kasımda da yağmur yağacakmış bunalımdayım özetle böhüüü!

      Sil
  5. süpersin sana bayılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi seferde anlamaz bi tarafım olduğunu keşfetmişsiniz bayan :)

      çok teşekkür ederim fakat ben hala bunalımdayıığm!

      Sil

 
;