2.3.13

g'nayt!

g'nayt okuyucu!

naber?
tee ne zamanlardır
adam gibi biloğun başına geçip de
iki satır yazamamıştım.

bi hazırlıklar içindeyim,
sürekli yapılacak işler var.
(evet, herkes de merak etmişti
bu kız nerde diye..)

ayrıca son tudu listimi de
başarıyla gerçekleştirmekteyim ayıptır söylemesi.

spora başladım,
on kitabın dördünü bitirdim,
vakit dar cümlesini aklıma iyice kazıdım,
bi gülbilge sultana alışveriş kaldı.

dur yav bi post yazayım
okuyucunun halini hatrını sorayım dedim.
yani yazacak önemli bi konum,
temam, fikrim yok.

 bu sefer de böyle olsun.
sanki bi fikrim olduğunda
adama mı benziyo?
 
 iyice anlamışsındır ki
benim şu an sahiden yazacak bişeyim yok.
sadece sormak istiyorum,
nasılsın?

 

11 yorum:

  1. Ebru23:08

    iyilik:))

    YanıtlaSil
  2. P.S.19:00

    iyilik valla..bahar geliyo hava berakklaşıyo montlar çıksın pudra pembesi su yeşili limon sarısı gelsin işte..daha nolsun

    YanıtlaSil
  3. 1) Harbi iyiyim
    2) Biraz kafam karışık (ailevi mevzular- ama direkt beni ilgilendirmediği için de rahatım, ama aslında sanırım rahatsız olmalıyım. İşte bu yüzden karışık)
    3) Her boş anımı vampirlerle geçiriyor fekat rüyamda ne hikmetse belediye başkanımızı görüyorum
    4) Gülbilge'yle daha çok eğleniyoruz
    5) İş yerinde de her şey yolunda çok şükür.
    6) Ali İhsan Varol'u çok sevyom.
    7) Geceleri 23.00'ü geçirmeden cumba yatak yapıyorum, kocam beni boşamazsa daha uzun süreler bu şekil yatmayı düşünüyorum
    8) Kurabiye ve pasta denemelerim hüsranla sonuçlandı. Vazgeçmekten korkuyorum!
    9) Tütü yaptım, ço güzel oldu :D
    10) Yazmak istiyorum ama bilogum "vampir günlükleri"ne döner diye yazamıyorum. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1) daha iyi ol
      2) takma. takması gerekenler taksın. sen çocuk olarak kal, diğer türlü kıymet bilinmiyo pek.
      3) stefağn!
      4) daha da çok eğleniceksiniz, biraz daha büyüsün dillensin annesinin neden farklı olduğunu anlamaya çalışırken seni daha çok eğlendirecek. zaten çocuk dediğin anneye şebeklik yapması için doğurulur.
      5) bir iş yerim bile yok, anlıyor musun? hadi gülümse..
      6) bir deyim, 6 harfli
      7) 11 iyidir. 12 daha iyi.
      8) ben sahiden beğendim, olmazsa sana nişandn bi iki gün önce yapıp kaplamasız göndericem, sen kaplarsın. finduk aromalı!
      9) ehehe sarı mı siyah(:
      10) yazma, resim koy, gözümüz gönlümüz açılsın.
      11) her seferinde üstüne bişeyler ilave etmek lazım.

      Sil
  4. 1) Sen varsan her şey taaamaaaaammmm
    2) Doğru diyon. Çok sallamıyorum zaten
    3) deymın foreva
    4) Gangnam furyasına katıldı az önce delü
    5) İnsanın bir "yeri" olsa da yeter. İş önemli değil. Aidiyet çok daha möhöm.
    6) Bi harf lütfen
    7) Uvvv... 12 miiğğ? 11 asal hem. 11 iyi 11. Hatta 10 daha da iyi :S
    8) Dur dur. Sen bişi yapma. Sanırım doom günü ertelenecek. Dedesi Bosna'ya gidiyo...
    9) Sarı siyah beyaz organze (ço eğlenceli bi kelime) kurdaaleden
    10) Resim çekecek materyalim yok elimde ):
    11) Ancak böyle döner dünya
    12) Bak dönüyo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru. insanın bi yeri olsa yeter. madde yapasım gelmedi bu cümleden sonra, sanki fikret kuşkan "ona bi oda ver baba, istediğinde çıkıp gidebileceği bi yeri olsun" der gibi.. gelsin sıpacık da onla harlem şeyk yapalım(: dedesi bosna'ya mı gidiyoğ? beni de götürsün, sığarım bavuluna!

      Sil

 
;