26.3.13

öpücükler vol.9




:* ne zaman televizyonda amerikan polisi görsem
"lanet olası ellerinizi havaya kaldırın lanet olası lanetler"
diyecekmiş gibi hissediyorum.
demiyosa,
kesin başka milletten bu gibi bi hissiyat doğuyo içime.


:* umut'un montu
otisabi'nin paltosunu döver.

:* müzik yapmayı bırakan gruplar o arada napıyo?
emlakçı falan mı oluyo?
kargo falan mesela,
senelerce albüm çıkarmayınca
o arada ne yiyo ne içiyo?
 çok merak ediyorum okuyucu.


:* elf gözlerin neler görüyor legolas?


:* bi de evim şahane diye bi program var.
felaket sıkıcı ama
böyle eve, ev eşyasına çok meraklı olduğumdan
arada bakıyorum.

adamlar tadilat yapıyo, dış ses anlatıyo.

yalnız sadece ses olsun diye anlatıyo.
yapılan işten çok aletlerden bahsediyo.
"şarjlı tornavidayla vidaladı,
maket bıçağıyla kesti,
eliyle düzeltti, ağzıyla konuştu."
amacı çözebilmiş değilim..


:* ama öğrendiğim bişey şudur ki
güzel bi ev için üç şeye ihtiyacımız var:
- evin havasına hava katan orta sehpa
- sudan etkilenmeyen yer döşemesi
- niş.


:* hayatımda bir kez bile
silgimi kaybetmeden sonuna kadar kullanamadım.
okul da bitiyo,
içimde ukte kaldı.


:*  ukte ukte gel bana, senden gayrı el bana.

  
:* bence bizim sorunumuz
hala zamanımız var sanmamız.
bi gün geç kaldığımız için o kadar üzülücez ki,
etrafımızdaki herkes bizi teselli etmek için
geç kaldığında çotank diye beynimize inecek.
keşke böyle olmasaydı demek için de
çok geç kalmış olucaz.
koşun bence.


:* ehehe benim yeni annem babam var ki.




:* alışveriş listesi:
-eggies yumurta haşlayıcı
-tupperware hünerli ikizler
-ikea 30lu paket mandalı
-lolibuz


:* dinleeğ rüyaaların her gün
aaynı
olmayacak!



4 yorum:

  1. :)))))))) içimden geçenleri okumak ne hoş yaa
    eşim marangozluk gibi benzer bir meslek yaptığından evimizden o televizyon denen alet henüz var iken o programı eşimle izlemiştik de her yere niş koyuyorlar üstüne çerçeveler filan 'la akıllar mutfağa barı koymayın onu nasıl temizleyecekler yağ olur o beeee dediğimde' eşim gülme tuttmuştu pis olur ama yazıcı sen yapma yeni evinde yeni anne babana rezil olma sonra :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben istemem. iki santim oyuntu için iki metre fazlalığın lüzumu yok. anlamıyolar hiç bu işten.

      Sil
  2. ya o şahane bir eve sahibim porogramındaki dış sesse bende çok gıcık oluyoum.. ustamız şarjlı tornavidayla vidaları sıkıyor ney lan.. bi de artık nişsiz eve ev demiyorlarmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence selim bey "selim bey nişleri" üreterek köşeyi dönebilir. ama gönlü zengin insan, pembe saat alacak parası olsun yeter.

      Sil

 
;