3.3.13

totem diye bişey var, evet.

tam sov'un da kaşlarına bakarak
ne kadar güzel baksana derken
ekrana samet aybaba girdi.
insanlar ondan bahsettiğimi sandı rezil oldum.

tamam sov secdeye gidiyo da
diğerleri niye arkasında birikiyo derken
çotank diye yere düştüm.

toraman'ın saç şekli ne kadar havalı yav derken
kafamı koltuğun arkasına çaktım.

samet hocada bakkal tipi var dedim,
lensim düştü.

yok.
maç izlerken yorum yapmam daha.

 ama, inönü'deki son maçı almalıydık,
aldık.


6 yorum:

  1. MONİ22:01

    tebrikler!

    YanıtlaSil
  2. bir yanda fenerbahçeli babam diğer yanda beşiktaşlı kocam ve son dakkada gooool diye ayaklanmış biz :D

    YanıtlaSil

 
;