17.5.12

ya herşeyim ya hiçim..

bi anda hayatın bomboş olduğunun farkına varırsınız
sahiden bi anda. dan diye.
her istediğini yapmak adına gözünün içine baktığınız insanlar
suratınıza bile bakmadığında.
üzerimde çok emeği var karşı gelmeyeyim dedikleriniz
size zerre kadar saygı duymadığında.
kafanızdan tek bi soru geçer, başka hiç bi soruya yer bırakmadan.

b.k mu vardı?
gerizekalısın çünkü.
herkesin her haltına koş ama 
kimse senin mutluluğun, isteklerin için kılını kıpırdatmasın
herkes kral, bi sensin dünyanın halkı.
bi sensin boyun eğen.
sen herkesin her istediğini yap,
karşı geldiğin on olay olmasın toplamda,
ama HİÇ kimse senin bi isteğin olabileceğini düşünmesin.

öyle bi kenarda yaşa.
otur desinler otur kalk desinler kalk
bazen uyumaya, bazen düşünmeye, bazen yaşamaya hakkın olmasın
sadece kendini düşünsün herkes
ve kimse senin için bişey yapmasın

yalnız kal, sorunlarını tek başına göğüsle
bi derdin olabileceğini düşünmeden
insanlar benim derdim var istediğim gibi davranırım desin.
nasılsa anlatmıyo sorsak da diyerek vicdanlarını rahatlatsınlar,
bana kendini neden yakın hissetmiyo demesinler ama.
 
sen herkese senden daha insan olma şansı tanı,
seni kimse tanımasın.
kendi içine düğümlen dur.

hümeyrayı tek geçerim ama aslı'nın da hakkını yememek lazım.
annem hep der ki..

13 yorum:

  1. Adsız20:52

    anafikir "kendine arkadaş ol" mu :)

    YanıtlaSil
  2. yok. artık değiş.

    kendine arkadaş olman yetmiyo çünkü, kendinle dertleşirken "üstüme iyilik sağlık a dostlar", "hanım hanım koş kız delirdi", "iyi saatte olsunlar", "selamınkavlen" şeklinde yorumlar geliyo pek hoşlanmıyorum ben. şık durmuyo.

    YanıtlaSil
  3. Adsız20:56

    Başlığı gördüğümde Aslı'nın şarkısını söylüyordum. Hümeyra'nın bu şarkısını ilk kez dinliyorum çoook güzeel! :)

    YanıtlaSil
  4. dimi.. bence de.. çok zarif bi kadın hümeyra..

    YanıtlaSil
  5. Bi an sanki kendimi okudum :)) Ayrıca ilk defa hümeyrayı dinledim ve gerçekten çok hoş bi sesi varmış şimdiye kadar dinlememem hata ...

    YanıtlaSil
  6. Adsız22:35

    Hayat hep öyle değil mi zaten; birileri illa ki kendini bulunmaz Bursa kutnisi zannederek dar etmiyor mu 3 günlük dünyayı.. Sorsan da onlar senden dertli çıkıyor.. Doğru diye öğretilen güzel huylar hep aleyhimize işlerken insan kendini sorgulamaya başlıyor; hiç gerek yokken..
    Anlıyorum seni :)
    Bu aradda ben bunu hep Hümara'dan dinlerim zaten.. Pek bi içli söylüyo zira..

    YanıtlaSil
  7. parfümümün kokusu, keşke okumasaydın kendini, benden başkası böyle düşünmeseydi..

    kediciğim,sahiden sorsam benden dertli çıkmaları ne kadar ironik(: bu arada kelime dağarcığıma kutni kelimesini eklediğin için de öpücükler:)

    YanıtlaSil
  8. çok severim bu parçayı, uzaktaki ablalarımdan biri çok sever, her konuştuğumuzda bana " bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor" der ve sohbet tıkanır kalırdı orada.
    "bloğumun adı sırtımda yük" , "istediğimi yazamıyorum" deyip duruyordum, kapatmaya karar verdim sonunda, ben de böyle içimi dökmek istiyorum artık. :)

    YanıtlaSil
  9. nasıl?!
    yazmıyo musun artık? yaptıklarını göstermicek misin bize? fbi çalışanları için takılar mı üreticeksin artık çok mu gizli? biz bilemicez mi ne kadar daha becerikli olduğunu:(

    YanıtlaSil
  10. semacım ya güldürüyorsun beni her seferinde :))
    adını ve içeriğini değiştireceğim gibi bir şey, yine takılarımda olacak, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. beni de kabul et nolur, bileyim adını içeriğini. bloğunun zeka seviyesini düşürebilirim ama..

    YanıtlaSil
  12. ben bulayım da isim duyuracağım çok sevenim varmış gibi :)
    onur konuğumda sen olursun, yalnız bloğa mizah katmak için hep nöbette tutarım haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  13. oh! onur ödülü aldım! birincilik teli!

    YanıtlaSil

 
;