14.5.12

dağılarak dinleyin, bağırarak eşlik edin.

 melankolikken mi böyle şarkılar dinliyorum 
yoksa böyle şarkılar dinleyince mi melankolik oluyorum hiç bi bilgim yok. 
zaten kendimle ilgili pek bilgim yoktur benim, otla çöple ilgili saçma fikirlerle dolu bi çöplük beynim var.

neyse. bu öyle bi şarkı ki
hiç sebep yokken canımı acıtıyo.
erkek değilim ama farketmiyo.
ekşi yazarları bilir, bu konuyla ilgili "durduk yerde" diye başlayan bir güzide başlık var
altına biri girdi mi bunu bilmiyorum ama 
daha fazla kimse bilmesin diye yazmıyorum ısrarla..
 
 otur diyo bi otur.
yaslan arkana.
derin bi nefes al.
ve sonra depresyona gir.


dinledin mi? yandı mı canın?
aynı şarkıyla ne kadar farklı hayatlar yaşıyoruz..
the moody blues - melancholy man

9 yorum:

  1. Minella20:41

    bi sigara yak ve sonsuza kadar dinle

    YanıtlaSil
  2. "İnsan ruh haline göre mi müzik dinler? Yoksa ruh hali dinlenilen müziğe göre şekillenir mi?" yazmış idim bir yazımda, aklıma onu getirdi. Ben de amaçsızca; ama alakalı bir şekilde buraya kopyalayıp tıklattım işte.
    Şarkının adında meymenet yok "Melankolik Adam" tabi bir iç burkar. Ben de pissikolojik olarak yaşadım sanırım hafiften.

    YanıtlaSil
  3. Bir sigara daha yaktım,sağol hatun kişi. Sağlığa.

    O örsün düştüğü her göze,ümüğüe tıkanılan her soluğa ve söylenmemiş her söze hatta. Hatta, farkedilmemiş tüm güzelliklere,meseal,yanından geçerken gözlerine bakmadığım minnacık bir çocuğun gözlerinde hayatın anlamına,el ele yürüyen çiftin parmaklarındaki o güven ve umut, kadehi kalbiymiş gibi tutan terkedilmiş bir kadın , yemek yapmadığı için kendine küfreden adama, yüzlerindeki çizgilerde felsefenin alasını barındıran amca, titreyen ellerinde annelini koruyan bir nine. Hepsine lan,hepsine. Eyvallah,rakı'n roll is the only way to tell my story dinle arkasından, olmadı leonard'dan bir darkness. Eeee,ne demiş Palahniuk baba, ''dibe vuracaksın, dibin dibine vuracaksın, dibin dibinin dibine vuracaksın, dipsizleşeceksin''.

    Diplerde,kuytularda kalanlara yak bir sigara.

    YanıtlaSil
  4. beyza, bence meymenet kelimesinde de meymenet yok ve bu şarkı bu yüzden meymenetin ta kendisi.. yorumu bitireyim de postunu okuyayım alayım kafamı kurcalayan bu sorunun cevabını(:

    aylak, gücüm yok sanırım bi kapanış şarkısı dinlemeye.. ne güzel yazmışsın, kedi klavyeni senin(:

    YanıtlaSil
  5. boyle seyler dınlersen depresyona gırersın hareketlı sarkılar dınle,daha senın depresyona gırmek ıcın yasın tutmuo:))
    mımledım seni sevgılı blog arkadasım semmaaacım:)

    YanıtlaSil
  6. dinlerken girmemiş olsam bile aylağı okurken girdim muhtemelen. depresyonun yaşı mı var yavrum zırıl zırıl ağlayarak doğuyoruz bence sonrasında mutlu olabilmemize şaşırmalı..neyse sen öyle istiyosun madem, bugüne ço neşeli başlamayı planlıyorum. mimini de görev bildim, hemen bakayım(:

    YanıtlaSil
  7. Bir de bunu deneyin :

    https://www.youtube.com/watch?v=su88DZ_vwaI

    YanıtlaSil
  8. GRUP FEZA - GiDiYORSUN -

    YanıtlaSil

 
;