22.5.12

Evet mikrofonu biricit'in elinden kapıyoruz

biricit bana mim mimlemiş efenim
(hmm. yemek yemek gibi bişy sanırım.)
benle röpörtaj yapmış
tabi önce kapris yaptım.
havyarım olmadan tropik meyvelerim gelmeden cevap vermem dedim
kuliste odam olacak
içinde patates kızartması, uykusuzun son sayısı falan hazır beklicek dedim
(bkz: kapris bile yapmayı beceremeyen salak şarkıcı)
baktım terlik geliyo peşimden,
neticemin üstüne oturmak suretiyle cevaplamaya koyuldum
öhöm.

1-Blog deyince aklina ne geliyor?
Islık çalamamak,
fiyuuuvfit!
yazamadığım geliyo, yeterince zaman ayıramadığım
weblog, aylak, biricit, huyumkurusun, pastel
yağlı boya, fateme..
dahası da gelicek ama şu an biraz yoğunum.
bi yapmak,
bi okumak,
bi dinlemek.
gerçek hayatta bi susmak.
nefes alıp yazmak.

2-Sence bloglarda en cok neler paylasiliyor?
Bloggerların oransal olarak çoğunlukla bayan olduğunu düşünürsek
doğal olarak giyim kuşam, 
kozmetik
bugün ne giydimler,
sen ne giyler
aman da hiç yakışmamış o ne öyleler
aaaaayyyyyyy bunu istiyoruuuuuuuuum!!!!!lar
(beni erkek sanıyorlar bilmem nedendir)
  ne yazarsa yazsın, beni bloggerda yalnız bırakmadığı için
herkese minnettarım.
ya kendi kendime yazsayım?
notepadde yazar gibi?
oh! çok korktum!

3-Paylasimda bir sinir olmali mi?
sınır mı? ne sınırı?
sınır ne arar la bloggerda?
bence sınır kelimesi insanların dilinden kalkmalı
kuralların, toplum etiğinin, dini inançların gerektirdiği sınırlar dışında
kimsenin kimseyi sınırlamaya haddi yoktur.
ben bu şekil yazarım, bu bu şekil yazar bu şekil yazar.
sınır bazı durumlarda gerekli olabilir amma lakin ki öyle değildir
eyyorlamam bu kadar. 
(evet üzerimde kırmızı pijamam da var.ne sandın.)

4- Sence neyi paylasirsa bir insan asiriya kacmis olur?
Günlük hayatta bulunduğumuz ortamlarda
yadırgadığımız şeyleri
bir değil, iki değil, üç değil, 
üç buçuk hiç değil!
dört kere paylaşırsa aşırıya kaçmış olur.
bana defalarca cinsellikle ilgili bilgi vermesin mesela
zorunda mıyım?
cümlelerine küfürle başlayıp küfürle noktalandırmasın
kendisini aldatan eski sevgilisine olan öfkesini kusmak için blog açmış olabilir,
ama sadece bela ve lanet cümlelerinden oluşan postlar hazırlamasın
beni takipçileri arasından çıkmak zorunda bırakmasın bak
kötü olur.
(bkz: anne tehdidi)

5-Blog yazsaydin ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardin?
blog mu yazsaydım?
ay ilahi nerden çıktı şimdi bu?
kırk yıl düşünsem aklıma gelmez allah canını almasın
(bayılırım teyze tepkilerine. durup durup teyze olasım gelir.
ayaklarımı panda gibi uzatıp oturasım gelir.)

hmm hiç düşünmedim ama 
fiyuvfit olabilir
gören bi ıslık çalsın
vay babanın kemiğine kız ne biçim de saçmalamış
ne insanlar var yahu desin
bi ıslık daha çalsın diye.

 6-Benim blog yazarligim hakkinda ne düsünüyorsun?
sevgili biricit, ailecek severek izliyoruz
öyle kızdığın gibi değil, valla ailecek
arada anneme gösteriyorum bak hele bak diye.

takipçin değilken bile takip edebilecek kadar hoşlanıyorum diyebiliriz,
sen bu durumdan haberdarsın zaten(:
bu dünyada benim için
o adres çubuğuna blogspot yazmak kadar zor bişey yoktur,
şimdi bile yazarken klavyeye baktım
düşün senin için ne engeller aştım!

7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et
ünlü türk düşünürü mustafa topaloğlu der ki;
"anlatacak çok şey var,
yorum var,
yorum yok."   
heralde takip ediyorum.
o kadar takipçiyi kim topladı sana getirdi sanıyosun?
beeen! ben yaşar usta!

8-Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek icin bana tavsiyelerin nelerdir?
15.
dımdım dım dım dınınını nım
(7 den 77ye programındaki puan verme müziği) 

gelecek için sana şunu tavsiye edebilirim ki haddim olmayarak,
sigaranın sağlığa yararlı olduğunu bir bilim insanı olarak asla ıspatlamicam
ümitlenme
kötü pis o. eh kaka.
bırak çıksın hayatından.
terli terli soğuk su içme,
gece yatarken üstünü açma,
bloğunu asla yalnız bırakma
sana çok kızarım üzülürüm
böyle ağlamış gibi yaparım bühühü
(ağlıyor)
 
şimdi sıra geldi paslamaya.
size gelsin beybiler:
ve şu an ismini yazamadığım ama doldurmak isteyen herkese
benden gelsin.
 

19 yorum:

  1. Söylediydim..
    1:Seni sevdiğimi
    2:Beni gülümsetebildiğini
    3:Günümün seninle güzel başladığını
    4:Akşamları-gecelerimi de kimi zaman seçtiğin müziklerle ruhumu dinlendirip düşündürdüğünü.
    Mim'le alakalı mı..hayır..
    Ama ben söylemeliyim bunları içimden çıkartmalıyım psikoletim bozulmasın sevgiyi yaymalıyım..
    :) günaydın demedim..günaydın..
    Hep balıklama,hep ama! :P

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum ama biricit beni de mimlemişti ve mim günüm olan pazar günü yazmıştım.. bir sonraki mimde buluşmak üzere..

    http://dayatmalardakaybolus.blogspot.com/2012/05/mim-blog-roportaj.html

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler ben de yarın bugün cevaplayacağım.:)
    3'e katılıyorum hemen hemen aynı şeyleri yazarsam çaldı deme bak:D

    YanıtlaSil
  4. yağlı boya, beni o kadar şımartıyosun ki etrafımdakiler benden nefret ediyo ıy ne pislik şımarık vıcık vıcıksın yürü git allah versin diyolar. annem gıyabında yağlı boyacığım şımartmayın şunu allahasen diyo.yapma böyle, abartma, bana teveccühün dedirtme. yaapma bunuuuğ!
    günaydın, çat diye! çogzel öperim.

    dayatılan, kime paslayayım diye düşündüğümde (düşünmüş müğ? hayatta inanmam.) aklıma geldin anam dedim göndereyim hemen! cevapladığını bilmiyordum, bloğunda yorum kirliliği yapmış oldum ehehe(:

    yookie, şu an ağlıyorum ve yorum yazıyorum. neden biliyo musun? benim gibi düşünen bi insan olması, benim gibi düşünen bi insanın varlığı yirmi iki yıldır karanlık olan dünyamda bi ışık yaktı. acaba mı dedim, acaba?

    YanıtlaSil
  5. "sınır ne arar la bloggerda?"
    "beeen! ben yaşar usta!"

    Mimleri okumuyorum ama siz çok güzel cevaplamışsınız. :)

    YanıtlaSil
  6. Hay sen ! bende "fiyuvfit" ne demek diye düşünüp duruyodum.( Google emmide bile arattım yine sen çıktın karşıma:)) ahaha :))
    Ama cidden çok farklı bi iç dünyan ve yazış tarzın var benden sana kocaman bir : "fiyuvfit" cidden :)

    YanıtlaSil
  7. Cevaplarını keyifle okudum:)
    Mim için teşekkürler, en kısa zamanda cevaplayacağım. Ancak netten beğendiklerimi paylaştığım fikirvermesiadina blogumda değil de kendi el emeklerimi paylaştığım kişisel blogum moonlightcat13 blogumda paylaşacağım:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. semmmaaa koptum cvplarına artık mimlerde bı nolu favorımsın mım akısına hazırlan tatlım:))
    annene blogumu gostermeyeydın ıyıydı:)
    okula gecıkmene uzuldum canım benım ama mımın ustune atma gecıkesın varmıs senın:D
    ıslık anlamına geldğnı bılmıodum yenı oğrendım bndende bı ıslık bloguna:))

    YanıtlaSil
  9. Cevapladım:)
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/05/mimler-ve-cekilisler.html

    YanıtlaSil
  10. ilahi sen ,ya bayıldım mimine ,özellikle 5,6,ve 7 maddelere harkulade olmuş eline ,üslubuna,yüreğine sağlık ama birşeyi atlamışsınız sayın semma ben bu mimi daha yeni yaptım e e tabi takipçim olmadığınız için nerden bileceksiniz ki ama tşkler yinede

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim sayın ben ölmeden, onur duydum yeminle.

    parfümümün kokusu, çok incesiniz bayan(:
    ıslık çalamıyorum ben, hoşuma giden bişy olduğunda fiyuvfit! füçü füçü falan diyorum ondan bloğumun adını fiyuvfit koydum. iç dünyama gelince, ne kadar karmaşık olduğunu tahmin bile edemezsin. şöyle anlatayım, david lynch filmlerinden bile karmaşık. daha bi tane anlayanı yok.

    okuyan, sen okumasan kim okuyacak, adın üstünde. ben bilmiyodum o bloğu ya:( yaşasın kişisel blog öğrenmek! valla biri beni özel hayatına almış gibi hissediyorum ço mutlu oluyorum anlatamam. he profilinde yok mu? var. ama böylesi daha güzel:)

    YanıtlaSil
  12. demy uzun zamandır takipçinim, serzenişte bulunmadan önce followerlarına bak, beni aralarında göreceksin:)

    YanıtlaSil
  13. biricit, ıslık çalma ço kıskanıyorum ıslık çalabilen insanları ben:( hakkaten mim olmasa du bi kahve içiyim öyle giderim derdim kesin, suçu mime atmışım direk:D

    okuyan, anında bakıyorum cevaplarına!

    YanıtlaSil
  14. "anlatacak çok şey var,
    yorum var,
    yorum yok." hahahaha :))

    YanıtlaSil
  15. Semacım çok teşekkürler aklına geldiğim için, yeni bloğu bir oluştursam aklımı toplayacağım, şimdilik askıya alayım :)

    YanıtlaSil
  16. çoook kolay gelsin(:

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim sözlüğümüzün rekortmen delisi. ehehe.
    Mim bohçasına bir tane daha attım sayende, diğerlerini yazayım bunu da büyük bir zevkle yanıtlayacağım.
    Çok da egoist bir mim bu amaa. ahahaa. Öperim. Tenks.

    YanıtlaSil
  18. sözlüğü babamın tarlası gibi kullanmaktan hiç çekinmem efenim. ilk kimin çıkardığını bulmak lazım o sondaki sorular için, bana biricit pasladı valla(: ben de öperim!

    YanıtlaSil

 
;