4.5.12

platonik

aşk mı sadece platonik?
hiç de bile.
eğer koparmaya kıyamadığın ota karşı
derin bi evine götürme hissi besliyosan platonik işte.
(bkz: çiçek alıp aa ot gelmiş diyen kız modeli)
biraz daha büyüsün diye dalda bıraktıysan elmayı
ve eve dönmek zorunda kaldıysan,
çürüdüyse orda o; o da platonik.
he başka elma yiyemedin mi?
olsun. sonuçta platonik aşık olanlar da başkasına olabiliyo ama olmuyo naaber.
çok popüler olduğu için görmediğin film, 
bayıldığın halde sevmediğin insan kullandığı için almadığın parfüm,
çok sevdiğin halde sana yaşattığı acıyı hatırladığın için yiyemediğin yiyecek..
sevmenin, istemenin en gerzek hali.
ve mükemmel klibe sahip bi şarkı..
hem de ne mükemmel...
video

6 yorum:

  1. Biliyorum bu klibi gerçekten harika hatırlamış oldum.Bu benim yorum da platonik mi acaba:P:)

    YanıtlaSil
  2. e eh değil. benden karşılığı var(:

    YanıtlaSil
  3. Bu klip çok eski değil mi yahu?

    Ayrıca tasvirler harikaydı, gerçekçiydi :)

    YanıtlaSil
  4. çok eski.. bi beş senesi vardır rahat. daha sakin grubu falan piyasaya çıkmamıştı sanırım. uf amma yaşlanmışız.

    YanıtlaSil

 
;