18.6.12

takıntılı manyak mıyım? eveeet!

şanslı kedi mimlemiş beni
demiş ki takıntılı mısın semmma?
o kadar takıntılıyım ki bazı konularda;
soru eki olan "mısın" ı ayrı yazmasa cevaplamazdım.
(şaka şaka onun her halukarda hatrı büyük,
tkntlmsn yazsa bile cevaplardım:)

başlıyorum.
şu hayattaki en büyük takıntım dahi anlamındaki de ekleri.
çıldırıyorum birlikte yazanlara.

ve yazım yanlışları.
bazen çok acil yazıyoruz; klavyeye de bakmadan yazınca arada kaçıyor ama
sürekli yanlış yazılmış bir bloğu okuyamam.
"deyilsin" ne mesela?
"buna ramen" ne?
kitap olsa üstünü karalayıp düzeltip okurum,
ama blogda gücüm yetmiyo ya; içim almıyo.

fotoğraf çektirmeme takıntım var.
 öyle her bulduğu otun dibinde;
saçının her hareketinde,
dudağına milyon farklı şekil vererek dışarda geçirdikleri üç saatin beş saatini fotoğraf çektirerek geçiren hatunlara asla tahammül edemem.
bi yerde o yerin tarihte çekildiğinden daha fazla fotoğraf çekilmenin manası yok.
poz vermeden de durabilirsiniz.

bişey anlatırken gözümün içine baktırma takıntım var ayrıca.
yürüyosak, çalışıyosak, ya da başka işlerle meşgulsek falan tamam da
oturup birine bişey anlatıyosam ve önemliyse
etrafa bakmasına tahammül edemem.
anında keser ve tamam bu kadardı derim.
başkasının evinde terlik giyemem.
öküz gibi çantalarımdan birini alır, ev ayakkabılarımı atarım içine.
aynı şekilde başkasının benim ayakkabımı giymesine asla tahammül edemem.
birine hediye etmediysem, ödünç aldıysa kitabımı geri getirmemesine tahammül edemem.
aynı kitaptan on tane alsam bile aklım onda kalır.
bak eşarplarımı, bluzlerimi (bluzlar mı nan o.O)
takılarımı herşeylerimi alsınlar,
ama kitaplarıma el sürmesinler.
KESİNLİKLE bir sigaraya dokunmam.
bundan beş altı yıl önce annem bi tut diye verdi acilen,
yine tutmazdım da boşluğuma geldi
günlerce elimden kokusu sinmedi sandım.

aa unutmadan; hiç kimsenin ağzına değmiş birşeye dokunmam.
başkasının bardağından(buna kardeşim de dahil) içmem.
 üç yaşımdayken bile gece annemen su istediğimde
peşinden gider raftan aldığı temiz bardakla mı veriyo diye kontrol edermişim
kadın hala sövüyo aklına geldikçe(:
 
 terlik ve sandalet giymem.
ayaklarım mı çirkin? yuoo 36 numero miniminnak ayaklarım var
taraklı falan da değil. ama giymem.
prensip edindim kendime saçma bi şekilde,
öpücük burunlu ayakkabı bile giymem.
bence bi kadının ayağını eşek toynağı gibi gösteriyo öpücük burun
(kendine yakıştıranları tenzih ederim)

insanların sağında asla yürüyemem.
iki kişiysek MUTLAKA soluna geçerim,
çok kişiysek en solda yürürüm.
bunun istisnası hiç olmamıştır.

fırının ya da başka birşeyin saatini ayarladıysam,
son saniyeye gelip ötmeden önce yakalayıp durdururum
bi de bakış atarım nıhaha ötücektin olmadı dimii şeklinde:)

musluğun ucunda su damlası bırakmam.

tam pişmemiş yumurtanın yanına yaklaşmam.

eğer yanımda noolur yardım et noolur bitiremiyorum dediğim bi insan yoksa
tabağımda asla lokma bırakmam.

biri ellerime bakarken asla yapamam o işi.
ellerimin görüntüsüyle ilgili hiç bi problemim yok,
ince uzun parmaklarıma bayılan bi sürü de arkadaşım var
amma lakin ki bakılmasın efendim.
bakmaaağğğ bakmaaaağğğ diye bağırırım bile gerekirse.
saklarım, avuç içime toplarım tüm ellerimi,
rezillik.

 siyah bone takıntım var.
eşarbım ne renk olursa olsun, o bone siyah olacak.

kitap okurken başından kalkmam gerekirse muhakkak üçün katı olan bi sayfada bırakırım.

popülarite takıntım vardır.
senelerce beklediğim, her çekim aşamasını takip ettiğim filmi sırf çok popüler diye eskimesini beklemek üzere izlemeden geçebilirim.


doldurmak isteyen herkese benden gitsin,
şimdi liste yapamadım(:

27 yorum:

  1. vaaaauvv nefes almadan okudum nerdeyse:)) kitapla ilgili mevzu bende de varmış şimdi farkettim de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de etrfındakileri bekletensin demek ki kitabın sayfası uğruna(:

      Sil
  2. takıntılarımız epeyce benziyor genel olarak. ben de sağında yürürüm insanların genelde. burnumun sol profili daha güzel hehe.
    başkasının evinde terlik giymem çünkü ayağıma olmaz ya da topukludur ki o boyla ayıp oluyor diğer insanlara.
    bir de saatleri tamamlama takıntısı. bunu sonra uzun anlatırım.
    kitapla ilgili olanı okuyunca benim neden daha önce aklıma gelmedi ki bu dedim. yapıma pek bir uygun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim burnum her yerden aynı yav:) yani bilmiyorum insanların solumda olması bana güvensilik veriyo demek ki çocukken sağdan gelen bi tehlikeyle mi karşılaştıysam hep sağ yanım dolu olsun istiyorum..

      Sil
  3. Adsız22:18

    Yaaaağ ama olmamış ki benimki eksik olmuş heeep, seninkini okuyunca fark ettim, hemi de çok acı şekilde :(

    Tkntlmsn kısmından başladım gülmeye, yahu guldürüklü bi şahıssın azizim yerim seniiiğ :D

    Yazım hataları ( özellikle yapılanlar hariç), kitap mevzu,resim çekilme olayı, gözlerinin içine bakma konusu ve ayakkabının ucu kısmı da bende var..
    Ya evet bi de biri izlerken bişi yapamıyorum, elleri saklama diil de hani, soru falan çözemem mesela, kafam duruyo, panik oluyorum, elim ayaama dolanıyo falan :D

    Öyle işte :D

    Neysem çok konuştum gidiyorum
    Öperim beyb :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç eksik olur mu..senin ki olmasa benim mimim de olmazdı, en fazlası en dolusu seninki o yüzden:) canını senin!

      Sil
  4. bu arada aklıma iki kere gelmişken söylemeden geçmiyim. semmma'nın ne olduğuyla ilgili bir hipotezim vardı ama hatırlamıyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neymişim çoğ merak ettim, hatırla noluuğğrr!

      Sil
  5. Aynı ben ben ya ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için çoook büyük ltuf olur aynı sen olmak..o kadar pişmedi nefsim henüz.. ama umuyorum bigün.

      Sil
  6. cidden ne çok takıntın varmış:))
    bazıları (yumurta gibi) bende de(-de ayrı gibi) olmakla birlikte ben bunları takıntı olarak adlandırmazdım ama takıntılı olmak eğlenceliymiş sen anlatırken;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrı yazdığın de ekini yesinler:)

      Sil
  7. çok güzel bir mim olmuş sıkılmadan okudum ve bir nefeste amma takıntın varmış inanmıyorum bende kendi takıntılarım var sanıyordum çok güzel yazmışsın çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bi de yazmaya gerek duymadıklarımı görsen..şaşı olurdun okumaya çalışırken emin ol:) teşekkürler(:

      Sil
  8. cok düsündüm ama ne yazacagima karar veremedim .
    yagli boyanin sayfasinda, kenarda ilisti gözüme
    takintilimiyim cümlesi.
    zevkle okudum kelime kapasitenize hayran kaldim simdi kendimi filitre edip eksiklerimi bulma zamani rahman razi olsun
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum yaz da okuyalım(:
      allah hepimizden razı olsun,ve aleykümselam(:

      Sil
  9. ya sen benım yıllar once kaybettığım kardesımsın:) bu kadar olmaz ben de soldan yururum ve sıyah bone dedın ya nıyeyse oda var bende.ne alaka bılmem ama basımı ortuğumde sıyah bone takarım.ama terlık gıyerım :)
    sevgıler mımınıde yaptım semmacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yettim biricitim, bakıcam ne yazmışın:)

      Sil
  10. haha ben de uzuuuuun liste yapan bi'ben miyim diye garipsiyodum kendimi oley! :) ben de mimlemiştim seni de geç kalmışım, neyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevaplarımın hepsi sana gelsin öyleyse(:

      Sil
  11. Şu solda yürüme olayındaki hep sağda yürümek zorunda olan ahan da şahidiyim;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: sana ço acıyorum tüm gününü benle geçirdiğin için..

      Sil
  12. P.S.18:31

    kitap okurken başından kalkmam gerekirse muhakkak üçün katı olan bi sayfada bırakırım.
    walla bu süpermiş en garip bulduğum bu oldu hani..
    bide eşarbın altına siyah bone takarım demişsin ya bn niyeyse seni kıpkısa saçlı tercihen kızıl saçları dik dik jöleli zıpır zıpır renkli renkli hatta gotik-etnik vs vs biri olarak canlandırmışım ya da kodlamışım zihnime bi değişik geldi sankim..bana neyse içimde kalmasın diye dediydim..
    bence olur sankim öyle sankim karpuz deyişik bişiy gibi
    neyse sevgiler..
    P.S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enee fırat mı okuyon sen:) işte blogger olmanın en efsane yönü bu, herkesin kafasında bambaşka bi imaja bürünebiliyosun. henüz filmi çekilmemiş enfes kitaplardaki hayal etme gücüyle karakterleri beyninde canlandırmak gibi:) renkli renkli hatta etnik olduğum doğru amma lakin ki gotik insanlar içimi karartır, saçlarım da kısa ve kızıl değil.kısa olmayınca dik de olmuyor, zaten dik olsa başörtüsünü uzaylı gibi bağlaya ucubelere benzerim. oh god!bunu hiç istemem doğrusu.

      neyse saygılar..

      Sil
    2. P.S.00:02

      dedim ya ben uçuk bişey hayal etmişim ya da ben uçmuş gitmişim..ama hala iddaa ediyorum ki iyi olur kızıl da kısa da dik dik saç da hatta hatta gotik de yırtık kot da eskimiş eprimiş bordo konvers de(evet biliyoruz okurlar converse yazılır ki)..niyeyse böyle canlanmış ki kafamda nasıl okuyo-takip ediyosam artık..ya da gece gece bu neyin kafasıysa
      P.S.
      tüm bunlara sabredip okuduun için küçük bişi gelsin sana da HERKES e de

      http://www.youtube.com/watch?v=cmm4guwzpGM

      Sil
    3. eskimiş yırtık pırtık bordo konverslerim vardı ama saksı yaptımdı ben ondan okulda. içine çiçek ektim.

      ve nejat işler'in sesini çok severim; suzan kardeş'le hancıyı söylediği zamandan beri..

      Sil
  13. Valla halimden çooo mutluyum ben:-) Dünyayı sağdan sağdan görmek çooo eğlenceliymiş. Saa kucak dolusu teşşekür ettim.

    YanıtlaSil

 
;