24.6.12

blogger, seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım.

blogum dergisi yazarlarını yayınlarken
arada hiç duymadığım bloglar olduğunu farkettim
böyle açıkgözlülüklerim vardır.
dedim aa bakayım nemiş ne değilmiş
sonra da takip edeyim..
ve blogspotcuğumdan şöyle bi uyarı geldi;
"zaten 300 bloğu takip ediyon beni daha fazla uğraştırma"

ben zaten followerlarıma ayıp olmasın diye hepsini takibe alıyorum,
e bitti kontenjan.
neyse dedim sildim bi iki yüzyıllardır yazmayan bloggerı ama
çok içerledim çok.. 
şu engiiin blog aleminde maksimum 300 kişiyi takip ettirmek
yakışıyo mu hiç?!

11 yorum:

  1. Aaaaa sahi miymiş!! Çok saçma benceağ!!

    Milyon tane blog var, her ne kadar ben o sayıya ulaşamayıp o uyarıyıalmamış olsam da, 300 çok az :(

    YanıtlaSil
  2. yorum rengini niden değiştirdin somon iyyidi??

    YanıtlaSil
  3. Oha! Öyle bir kural mı var?!

    YanıtlaSil
  4. ya yorumlarımın hali bi garipleşti kediciğim, somon enfesti de yanıtla butonu getirince değişti ayarı; sonra yanıtla butonu da temamla uyumunu yitirdi falan. bi elden geçirmem lazım. bu arada bu nası bi dikkat yav(:

    ebet cessie, varmış.. çok kınadım blogspotu. yetersiz ezik.

    YanıtlaSil
  5. Ade ordan cidden mi?
    Dayanışma amaçlı bende kınayayım bari:)

    YanıtlaSil
  6. helbette cidden.
    senin adın bana her ahval ve şeraitte dayanışan kadın(:

    YanıtlaSil
  7. bende bu günleri görürmüyüm acaba :)
    yani
    baskalarin sikayet ettigini bloger bana yalvaririmi yeter diye cok üyen var ve cok üye takip ediyorsun

    YanıtlaSil
  8. takipçim değil de takip ettiklerimle ilgili problem yaşadım(: şimdi bi de bloglar listesi var görüyorum güzel güzel blogları, hepsini ekleyesim geliyo. yapıcak bişeyim olmadığından sövüyorum bloggera..

    YanıtlaSil
  9. Aynen söylediğin gibi sevgili Sema,yalnız Google Friend Connect modülünden izlemeye alabiliyorsun onda sorun yok.

    YanıtlaSil
  10. Düzenli okuduğum kaç kişi var ki zaten ^^ Bi zahmet dikkat ediyim diy mi :P Yerim ki ben senin bilogunu, negzel olmuş bak eskisi gibi ^^

    YanıtlaSil
  11. onur duydum. yemin ediyorum onur duydum. bi gülümseme geldi yüzüme; hala duruyo:) yüzünü hiç görmediğin insanların yüzünü güldürmek ne kadar muhteşem..

    YanıtlaSil

 
;