14.4.14

yapamadım, artık bunu bilirsin.

ebeet bi hafta geçti,
ben geçen hafta içime hangi mandela girdiyse
bi girişimcilik ruhuyla öyle yapıcam 
böyle yapıcam,
yaparım bilirsin okuyucu diye sayıkladım.

sanırım onları yazarken uyuyodum,
zira henüz vücuda gelmiş değiller.

öncelikle geçtiğimiz pazartesi yapmaya söz verdiğim
ama bi türlü fırsat bulup postunu yazamadığım pudrayı
yarın yazıcam,
adsız'dan ço özür diliyorum,
adres ver göndereyim pampa!

bahar temizliğine gerek yok yazmışım,
tezatlık değil mi başladım temizliğe.
he bitirdim mi? yok.
oda oda gidiyorum.

önümüzdeki hafta tezimi yazıp bitiricem demişim,
ey gidim ey..

bırak kapağını açmayı,
tezimin adına karar vermedim henüz.
bi deneyler var toplanacak,
bi projeler var elden geçecek,
bi okul var mezun olacak..
gitmesek de, görmesek de..

iki kişilik yemekler yayına girdi mi dicen,
yoo dicem pişkin pişkin.

sana beş aylık yemeğim var birikmiş,
ama bi türlü açamadım siteyi.
okuyucu, ıslak meşe odunuyla kovalasan kabulümdür.

itinayla pilatese başladım bak.
bi de beslenme işini düzene koysam,
sabah kalkınca amaan enver gelince yeriz nasılsa diyip
akşama kadar beklemesem
junior için mantıklı bi anne olabilirim.
he olsam nolur, ergenliği bitene kadar kıymet bilmeyecek zaten,
gerek var mı diye soracak olursan
ne sen sor ne ben söyliyim..

aşermedim.
canım tek bişey bile istemedi,
isteyince de amaan evde şundan var geçiştiriyim dedim.
yok.
ben hala uğraşılmayan şeyin kıymetli olmadığını öğrenemedim.

daha hoşgörülü oldum,
ama sınırları zorladılar, aştılar, yeniden inşa ettiler.

ikeaya gittim, ıvır zıvır doldurmadım.
bi ön balkon var bizim evde,
evlendiğimden beri beş kez ancak ziyaret etmişimdir.
gelen misafir genelde orda sigara içtiğinden
çok uğrak yerim değildir.
şimdi havalar ısınınca kendini ota çiçeğe savuran uğur böceği gibi
enveeeğr o ön balkona bi masa alalım dedim,
gittik aldık geldik.

bi masaynan olmaz,
uu renkleri belirledim ben
aman da ne şirin olcak orası diye kafamda bi sürü
gereksiz icat çıkardım.

gittim az önce koca bi çuval yün aldım,
halı örcem.

burdan envere sesleniyorum,
dostum bi atkıyı bi senede bitirememiş olabilirim ama
senin de bildiğin gibi onun üstüne ağır biri geldi
ondan bitmedi.
şimdi sen de dahil kimseye kapıyı açmicam o halı bitene kadar.
yaşasın balkon halısı örmek isteyecek kadar sıyırmış olmak!
-bu halıyı dokuyan kör oldu-

balkonun orasına o yapıldı burasına bu yapıldı şeklindeki
du it yorself projeleriyle de karşında olucam önümüzdeki günlerde.
önce halı.

üç kitap bitirdim,
altı film izlemedim.
on diy projesini de buldum yapıcam işte.

şimdi ben bunları diyorum da
haftaya görüceksin boş boş oturmuşum dicem
ama tüm bu söylediklerimi yapmama sebebim boş boş oturmak değil.

öncelikle ciddi rahatsızlıklarım var,
bedenim juniora hayatın zorluklarını şimdiden öğretmeye başladı.

pazar gecesi döndük,
pazartesi hasta yattım.
salı günü çarşambaya misafir almaya karar verdik
hazırlıkla geçti
-büyük misafire karar veriyoz, samimi misafir kendi karar veriyo.
okuyup tanıyanlar, özellikle arkadaşlarımız
samimiyet derecenizi burdan tayin edip utanın!
şeym on yu!"-

çarşamba misafir ağırlamakla,
perşembe enverin arkadaşının düğünü
ve doğa üstü kan verme maceralarıyla,
cuma benim arkadaşımın kınasıyla,
cumartesi evi barkı kocayı terkedip
aman da ben hiç evlenmemişim ki meğersem gecesi düzenlemekle,
amca evinde kuzenlere sarılıp yatmakla,
pazar günü nikaha gitmekle, ikea alışverişiyle geçti.

ben yine doluydum,
ama yine kendimden başka herkesi mutlu etmeye çalışmakla..

boynum bükük, kaşlarım emrah,
sesim çatallı.
perişanım okuyucu, ben herkesi mutlu etmeye çalıştım ama
ama ama

acıdıysan, bi el atayım yazık yavrucağa dediysen
tezimi yaz,
allaşkınaa!



10 yorum:

  1. Adsız16:55

    hala beklemedeyim meşhur pudrayı :)
    gülüyorum halime inat ettim ya senden öğrenicem işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mahcubum ki.. adres ver dedik, vermediniz sayın okuyucu. akşamına burda.

      Sil
  2. Hamile depresyonuna mi girdin yoksa sen :(
    Tezi yazacak hayirsever bulursan bana da haber ver. Lohusq lohusa tez danışmanımla görüştüm bir ton revision cikti bıktım artik ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tez danışmanımla görüştüm, böyle sağ bileğimi dışa doğru çevirip sol gözümü kırparak "yaparsın bi güzellik, değmi hacıt" söylemlerinde bulundum. temam dedi, ben jürinlen konuşcam dedi, sen vizyonu hallet revizyon senin köpeğin olsun dedi. sanırım benden bıkıp alttan almaya çalışıyo.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Adsız20:45

    Olsun
    Keyfin iyi olsun, hepücüğünü yavaş yavaş yazarsın
    Biz buralardayızzz zateen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben demiştim ki bi sene önce falan, mor rimel ne sempatik bi bloggerdır. allahım ömrü hayatımda ettiğim en tutarlı cümle olabilir.

      Sil
    2. Adsız15:10

      Bu cümleyi senden duymak ayrı bir keyif ve mutluluk
      Çok teşekkür ederim ama o ekran koruyucusu olabilüüüüüü
      ;p

      Sil
  5. Zaten ben hiç ihtimâl vermemiştim yapacağına :) nerede görülmüş bir terazinin bir hafta da bu kadar iş yapacağı, hele ki "kanguru" modundayken ahahha :))
    Ben de dün ki 25 kişilik sürpriz misafirler kuşağından sonra, bir hafta boyunca yatmayı planlıyorum,bakalım haftaya gerçekleştirmiş olur muyum? :)
    Bu arada uzunca bir aradan sonra "mim" yaptım, eğer üşenmez iseniz siz de davetlisiniz hanfendi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak hele bak nası da biliyo (:

      mim buldum kimindir sahibi yoksa benimdir! bayılırım mimlere. yemeemi ocağa koyayım koşup gelcem. bu arada sürpriz misafirin tanımı da, eylemi de, kendisi de azalmadan direk bitsin. haber versin, başımın üstünde ağırlayayım. ama adam yerine koymayıp nasılsa gideriz de ağırlamak zorunda tavrındaki bi takım insanları allaha havale ediyorum, arkalarından da sövüyorum tavırlarından ötürü. allahın bildiğini kuldan saklayacak değilim.

      Sil

 
;