17.8.13

"içinde zerre kadar insanlık kalan biri varsa bize dua etsin"

yok.

ne kadar başka şeylerden bahsetmeye çalışsak,
kafamızı dağıtmaya uğraşsak da
o insanlar el fetih'te
sabah namazına çıkıp çıkmayacaklarını bilmeden
şehadeti bekledikçe
uyku uyuyamıyoruz.


bizim muhabirimiz de var içlerinde,
varlığından haberdar olmadığımız insanlar da.
insanlar.
hepsi.

nefes alamıyoruz.

"içinde zerre kadar insanlık kalan biri varsa
bize dua etsin"
diyo biri.

sanki baltacılar bizim kapımızda bekliyo.

ne olur,
namazınızda ellerinizi bugün kendi istekleriniz için değil
onlar için açın.



 

14 yorum:

  1. Eşimin her namazında, benim her gece duamda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ne temiz kalplisin sen.. sanırım blogger'ın hayatıma kattığı en güzel uzaktan kumandalı sevgilerden birisin.

      Sil
    2. Sağol semam, uzaktan olsa da sevgi temiz oldukça gene sevgi...

      Sil
  2. Onlar için yapmamız gereken en önemli şey: hal ve lisan diliyle dua etmek..

    YanıtlaSil
  3. Dün akşam saçma sapan dizilerden bunalıp haberleri açtım.İnan bana bitene kadar ağlamaktan mahvoldum.Minicik çocuklar bağırıyordu,ağlıyordu.Bir tanesi annesinin cesedi başında...Bir adam tankın önünde yalnızca duruyor,belki devam etmez en azından o tank durur diye,vurularak yere yığıldı!Daha niceler...Nasıl bir insanlıktır bu!Allah herkese hak ettiği cezayı verecektir.Keşke dua etmekten başka şeyler de gelse elimizden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın içi almıyo izlerken, ama onlar yaşıyo bunu.

      Sil
  4. Allah yardımcıları olsun çok zor durumları...

    YanıtlaSil
  5. aslında hepimiz suçluyuz ama çaresiziz bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya sallansa,adalet ortadan çıkıverse keşke.

      Sil
  6. Aaa.. Türkiye de 19-20 li yaşlarda 5 tane çoçuk öldürülürken, onlarcası gözünü kaybederken "#stoplyingCNN" diye başlık atanlar. Devlet saldırılarını kimse görmesin diye sansür odakları oluşturanlar bir anda "zerre kadar insanlık" arar olmuş. Bence bazıları o insanlığı gezi de kaybetti. Şimdi Mısır konusunda katliamlara üzüldüğünüze bile inanmıyorum. Hükümet "üzülmeyin" dese üzülmezdiniz diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nickiniz çok yakışmış. 5 çocuğun öldürülmesi cnn'in yalan haber yaptığı gerçeğini değiştirdi yani öyle mi? Yanlış düşünüyorsunuz, ama sanırım bunu kabul etmeyeceksiniz.

      Sil
  7. Adsız23:15

    blogunuzu yeni gördüm ve özellikle direniş zamanı yazdığınız postlara şöyle bir göz attım.insanlık sadece müslüman olduğunu bildiğiniz bir ülkenin insanlarına yapılmış saldırıda ortaya çıkmaz. insanlık, dini inanç, vicdan masum insanların acı çektiği her yerde ortaya çıkar. bu dünyada diktatörlerin zulmüyle masumca ölen her insan için çok üzülüyorum. ve başım açık.ama dindarım. dinimin gerektirdiklerini elimden geldiğince yapıyorum. gezi direnişinde katil polisin zarar verdiği her insana ne kadar üzüldüysem, o 5 genç fidana ne kadar üzüldüysem, yaşanan bu zulümleri gördükçe de o kadar üzülüyor, o kadar lanetliyorum bunu yapanları. lütfen ayrım yapmayın,lütfen bu oyuna gelmeyin.

    YanıtlaSil

 
;