12.8.13

altını çizdim - p.s. i love you



vakti, ruh halini, durumu kurtaran bazı filmler vardır
çok şey öğrenmez ama çok şey hissedersin.
sonra aklına her takıldığında
du bi açayım belki bişey değişmiştir dersin.

değişmeyeceğini bilirsin,
ne film değişir, ne senin film gibi hayatın.
senaryolarınız baştan yazılmıştır,
başkası tarafından taklit edilip seni güldürür bazen,
ama ne hissettiğin çoğunlukla değişmez.

herşeyden önce,
ben ölünce kendine yeni bi sevgili bul diyen bi adamın
filmi izlenmez okuyucu.
dünyada benden sonra sana yol gösterebileyim diye mektuplar yazıyorum
diyecek kadar seven bi insan yok.

tabi adamın cerard batlır olması durumu biraz daha katlanılabilir hale getiriyo.
ama hayat böyle bişey değil, kimi kandırıyonuz olm?

hileri svenk'in dişlerine rağmen izlenmesi gereken bi film.

gerry ışığı kapat, sıra sende diyen holly'nin o bi haftası,
ellerinin boş kalması, gece yarısı jerry'nin geldiğini sanması,
telesekreterden sesini dinlemek için bir hafta boyunca onu araması,
onun kıyafetleriyle gezmesi, klişelerin can acıtması,
semmma'nın zırlaması, allaaam neden ki öldü efektleri..

gecenin bi vakti
salya sümük çikolatalı kek yerken izlenebilir mi?
ağlamak için bahane olabilir mi?
anneeeğ film ço acıklı ya, dayanamıyorum
ondan böyle kurbağa gözlüyüm denebilir mi?
phoebe'yi denise olarak tekrar görüp
sevinç çığlıkları atılabilir mi?
ebsılıtli yep.

peki "ya kaybedersem? ya ölürse?" diye sorgulatabilir mi?

altını çizdim..




-iki yılda tam beş iş değiştirdin!
+olabilir. aptallara çalışamam ben.


neden herşeyi düşünen sorumlu yetişkin ben olmak zorundayım?



ne istiyorsun holly? istediğin ne?
çünkü bunu anlamaya çalışmaktan yoruldum.
ben ne istediğimi biliyorum,
çünkü onu ellerimle tutuyorum.
istemediğin şey bensem, hemen söylesen çok iyi olur.


tartışma bitti mi tatlım? dönebilir miyim?


-merhaba ben denise
+ben de met
-kravatını beğendim
+ahah sağol
-bekar mısın met?
+evet
-gay misin?
+evet.
-tamam sağol.


-merhaba ben denise
+merhaba
-kolyeni beğendim.
+sağol
-bekar mısın?
+evet.
-gay misin
+hayır.
-ee. peki. çalışıyo musun?


-elbiseni beğendim
+teşekkürler
-bekar mısın?
+evet
-gay misin?
+hayır.
-çalışıyor musun?
+evet.
-ee. peki.


"i love you til the end.."



biriyle yaşlanmanın aslında en büyük imtiyaz olduğunu bilmiyoruz.


kozmetik firmalarından nefret ediyorum.
önce güzel bir ruj ya da oje çıkarıp bağımlısı yapıyorlar,
altı ay sonra da üretimden kaldırıyorlar.
kıyamete kadar yetecek şekilde sevdiğin rengi stoklaman lazım.


kocamdı. ama öldü.


-sanki satın almak istediğim yeni bir ayakkabı dener gibiyim ama ayağıma olmuyor.
+bi süre yalınayak gezeriz öyleyse.


kötü şeyler hep iyilerin başına gelir.


başta bana gerçek gibi gelmemiştin,
senin kadar çok renkli bir kız hiç görmemiştim.
oraya ait gibi duruyordun, sen ve bütün renklerin.


bazen biriyle hiç konuşmadan yürümek güzel bişeydir.


-ayrılırsak bunu bi tehdit olarak algılayıp hayati yerlerimize saldırır.
+hangi hayati yerler?! benim her yerim hayati!


senden hoşlanıyorum, ama görünmez adam olamam ben.
dayanacak omuz olmaktan bıktım.


ben de birinin gerry'si olmak istiyorum..


bu son mektup.
yalnız ya da değil, yürümeye devam etmelisin.
hatırlaman gereken şey; eğer hepimiz yalnızsak
o zaman yalnızlığımızda birlikteyiz..


bazen hoşçakal demen gereken zamanlar vardır.
acıtmasına rağmen denemeyi öğrenmelisin.


6 yorum:

  1. Filmi kapadım blogu açtım postunla karşılaştımO.O
    harikaydı.Benim duygusal zamanıma denk geldi herhal ağlayıverdim eğişsldöfg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada öyle tesadüflüklerim vardır. okuyucunun ne yaptığını hep takip eder, ona göre post yazarım.

      ben de zırıl zırıl zırladım. hem de sanırım üçüncü izleyişim falan..

      Sil
  2. "hileri svenk'in dişlerine rağmen izlenmesi gereken bi film. " asafsfsds kahkaha attım resmen.
    O kadar sevecek adam gerçek hayatta var mıdır orasını bilemem ama filmi izlerken sanki ben sevdiğim adamı kaybetmişim gibi hıçkırarak ağlamıştım.Şimdi tekrar izlesem mi diye düşündüm ama neyse kendime yok yere acı çektirmemin alemi yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emili falan izle, çılgın hırsız izle. kolay toparlanamıyo insan. dicem ki önceden izlemişsin acıtmaz canını, ama yok bizim eve aynı zırıltıyı her seferinde dinletiyo.

      yoktur. o kadar sevecek adam kendini sever başkasının yerine. sonuçta herkesin bi popisi var.

      Sil
  3. hihi komik seni.
    kaç defa izledim tabii.
    :)
    keyifsiz gibisin yaa.
    :)

    YanıtlaSil

 
;