9.5.13

öpücükler vol.13

 :* şu dünyada bi insana edilebilecek en güzel dua,
"allah seni hırslarından korusun"dur.
ben bu hafta bunu öğrendim.


:* biri bana gıda boyası fabrikası hediye etse,
öyyyle mutlu olurdum ki.
hayatım renklenirdi..


:* bazen insanlarla ilişkini
nihat doğan seviyesine indirmen gerekiyomuş.
öyle zamanlar geliyomuş ki
karşındaki senin insan olduğunu,
düşündüğünü, duyguların olabileceğini falan unutuyomuş hep.

kafasına göre takılıyomuş,
sanki senin hiç haberin olmayacak gibi.
istediğini söylüyomuş, her istediğini..
sadece kendileri önemliymiş, varmış, dünyanın çekirdeğiymiş de
herkes ona el pençe duracakmış gibi.
yok canım, yemezler diyince de senden kötüsü olmuyomuş.
işte o insanlar iyi ki var da
azıcık olgunlaşabiliyoruz,
herkesle samimiyet kurma mallığından vazgeçmeyi öğreniyoruz.
dur yarın kendisine bunun için bi hediye alayım.
(şaka nan şaka o kadar da salak değilim)


:* ben uzak mesafe ilişkisi yaşayamam diye
ahkam kesen bodur kızların gözünün
hep 1.90 üstü erkeklerde olması,
kişiliklerindeki bir bug değil de nedir okuyucu?

:* dünyanın en kısa aşk hikayesi
"sevmedi"dir.

:* öyle saçma sapan bi bilimsel iş yapıyorum ki,
einstein olsam atomu bırakır kendimi parçalardım.
allah da beni bildiği gibi yapsın.


:* çekirdek çitlerken
kuş yemi yiyomuş gibi bi his oluşmuyo mu sende de okuyucu?


:* sana söz, yine bahaaarlar gelecek!



:* türk kızları!
bu yaz içi siyah dışı sarı krasiç saçı görmeyelim,
allahınızın aşkına adam gibi boyatın..



:* alfa romiyonun yılanı neden insan yiyo,
hiç düşündün mü okuyucu?



10 yorum:

  1. Gerçekten bak şimdi farkettim :)İşte bakmakla görmek arasındaki fark.Neden insan yiyo ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ne araba alsam diye düşünüyodum, alfaromiyo almam daha. kimse kusura bakmasın ama canıma susamadım!

      Sil
    2. :)Ama modelleri çok güzel.O değil de var bir subliminallik,dur araştırayım ben bunu

      Sil
    3. benim de araba param yok zaten daha, hayal kurmuştum ben (:

      Sil
  2. sema ben biloğumu insanlara kapattım. sadece belirli kişiler okuyabiliyor. asteroidc777@hotmail.com <-- buraya mailini atarsan seni de ekleyebilirim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuhu çok gizemli ve çekici!

      Sil
  3. :) Biliminsanından seçkiler :D Kendini parçalama ve çiğdem-kuş yemi benzetmen ; komalardayııız sayın yazar :D Buarada, belki ejderin agzından ates yerine insan çıkıyor manası vermişlerdir,hımm ? Mevzu arabaysa pek de önemi yok,trafikte yeterince var,toplu tasıma özendirilmeli azizim.

    Saygılar,
    Aylak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hallo izmirli!

      toplu taşıma nasıl özendirilsin allasen? bir metrobüsü nasıl bir hayal gücü özendirebilir? tim burton bile bunun için yetersiz kalır, ben diyim..

      Sil
  4. Vatan şaşmaz ne güne duruyor :)

    YanıtlaSil

 
;