6.7.12

ve sen, ben değirmenlere karşı..bile bile birer yitik savaşçı..

sakin, dingin, huzurlu bi hafta sonu geçirin istiyorum
en çok da kendim için istiyorum bunu..

değirmenlere karşı bile bile birer yitik savaşçı olalım,
kaybetmeyi kendi kendimize kabullenelim,
eğlenelim istiyorum.
kendime bu hafta sonu bunun için sekiz tane sanço panço seçtim;
bakalım nasıl geçecek(:

bu arada, değirmenler bir ortaçgil şarkısı.
ama orjinalinden daha iyi olan coverlar listesinde kesinlikle benim için
en üst sırada.
bu yüzden orjinali yerine en sevdiğim coverları dinleticem size,
en sevdiğim seslerden(:



2 yorum:

  1. Ve Değirmenler ve Şebnem Ferah fişeklenmesiyle daldım konuyaa. İtiraf edeyim. ehehe.
    Ben Teoman'ı da pek bir severim. Ama objektifim bak, valla. Kesinlikle ŞEBNEM!
    Güzel temennilerin için teşekkürler Sema'cım. CANSIN!

    YanıtlaSil

 
;