21.7.12

içmayil abi.. nolur geri dön..

 
hayatı sorgulama sebebim, baktıkça gülümseten.
ço özledim, mafoldum.
başlasın bi an önce leyla ile mecnun..

o bizim için "nabıcan, ekmek parası.." 
pulların payetlerin kralı. 
gelecekteki haline "eski haline ne söylemek istersin" diye sorulduğunda 
selam söyleyen
pamuk şekerin pamuktan yapılmadığını öğrendiğinde
dünyası yıkılan
bildiği en ağır küfür "sarkozy" olan..
 
 
üstelik atalarının yapmadığı iş yok.
bi izle videoyu allahasen
video
 

hayatımıza laaaps diye giren,  
türk dizilerinin gelmiş geçmiş en şahsiyetli, en sağlam, 
en efsane, en fantastik karakteri.
 
 
siyah beyaz geçmişine rağmen
dünyanın en renklisi..
olaylar olaylar..
 
gelmeyeceğini bildiği gemiye el sallayan,
ağzından çıkanla kulağının duyduğu hep bir olan,
şekerpare'nin aşığı.
 
 
o nasıl aşk, o nasıl aşık olmak..
o nasıl "bu acı geçiyo mu" diye sormak..
nasıl bir boyun bükmek,
"peki benim boynum neden bükük?.." demek..
 
ayrıca dünyanın en güzel imzasına sahip(:

böyle birini tanısam,
tüm vaktini benle geçirmesi için günlerce yalvarırım
bak yeminediyom.
çakal.. yaban çakalı.. 
 
hem de ne anasının gözü..
öldüğünde bile bambaşka..
 




6 yorum:

  1. Adsız01:27

    aşığım ben bu adama!!!!

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. kedi profil fotonu senin(:

      Sil
  3. Gece gece bir ölçek içmayil çok iyi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke gerçek olsa, yanımızda olsa..

      Sil

 
;