13.7.12

kısa günün karı varsa uzun günün de zararı vardır!

son yıllarda geçirdiğim en yorucu gün..
zaten hayatımın yirmi üç yıllık olduğunu
ve yirmi yaşımdan önce pek de yorulmadığımı göz önünde bulundurursak
hayatımın en yorucu günü olabilir..

sürekli bölünen bi uyku sonrası sabahın köründe şehirler arası yolculuk,
anne evine girer girmez koştura koştura denize gitme faslı, 
bu fasıl öncesinde dehşetli bir enerji kaybı,
eve gelip üstünü bile değişmeden yemeğe girişmek,

 misafirler,
misafirlerin henüz bir postası bile masadan kalkmamışken
diğer kısım için tekrar yemek masası hazırlamak,
sonra oha ulan kaç kişiyiz bi ölçü yetmez diyip
ipin ucunu iyiiiice kaçırarak bi ahıra yetecek kadar poğaça ve tartolet yapmak,
(bitmiş hali.. sen bunun beş ölçek fazlasını düşün..)
biraz sonra yürüyüşe gidecek olmanın verdiği karmakarmakarmakarışık duygular içinde post yazmak..

insan ne biçim bi robotmuş.
vay arkadaş.




4 yorum:

  1. uf
    ama sabah nuru vardir can demeyelim öyle
    millet durmadan redbul iciyor nasil icerler hic anlamamda :(
    la havle vela kuvvete illa billahül aliyül azim dedik mi hersey viz gelir
    dört melek bu zikirle tasirlar alemi kuruldugundan beri bize neler tasitmazki
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedi gelinciğini senin(:
      çok şükür enerji içeceğine hiç ihtiyacım olmadı, sabah olunca geçiyo, dediğin gibi..

      Sil
  2. Merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin 301:) geliyorum:)

      Sil

 
;