29.1.15

bkz: hedik

gummornin okuyucu!

eskisi gibi bi kahve alayım da netbukun başına geçeyim döneminden
ay hazır vaktim varken lavabolara bi çamaşır suyu sıkayım,
yemeklikleri tezgaha hazırlayayım da
öyle bakınayım moduna geçen sıkıcı bi ev insanına
geçiş yaptığımdan
gummorninler bu saatlere sarkıyo tey tey.

butik pasta işinde olup
konseptlerden konsept beğenerek
parti standlarına katkılarda bulunduğumdan,
berilto doğmadan ilk on domgünü konsepti
"ay allam o günleri de göster" temennileri eşliğinde belliydi.

ama unuttuğum bi konu vardı,
diş buğdayı!

minik kontesin şefilleri akmaya, damakları kaşınmaya başladığında
babasına sordum bana parti için bi renk söylesene diye,
sarı dedi.
ya sarı diş buğdayına olmaz ki diyip canını sıkmak istemedim.
sanki olmaz desem üzülcekmiş gibi.
bazen böyle kendi kendime gereksiz düşünceliliklerim vardır.

renk olarak sarı ve gümüşü seçtim,
daldım pintereste.
tam bu sırada telefonum bozuldu,
galiba bana bi mesajı vardı evrenin ama
görmezden geldim.

işte sana sarı gri parti yapmak istersen diye
bi takım fikir şeysileri.
-her yurdum insanı en az bi kere
sarı gri parti yapmak istemiştir, ebet.-







6 yorum:

  1. maşallah , zaman ne çabuk geçiyor :) evleniyorsun hop bebek oluyor ve hızlıca büyüyor.. sağlık sıhhat huzur diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Ay hepsi çok güzel. Sen hangi sarıyı yapacaksın. O gün fotoğraf çekip bizimle paylaşırsın di mi? Sarı deyince aklıma "arı" geldi. Ya da papatya.. Beriltoya sarı kıyafet de gerekecek di mi? Hadi kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  3. Her fotoğraftaki detay ayrı güzel insan secim yapmakta zorlanıyor hangisi olucak acaba:))

    YanıtlaSil
  4. Bence sarı-gri çok güzel :) Kızımın ilk doğum günü kutlamasında da sarı-turuncu-mavi kullanacağım mesela. Pembelerden mavilerden gına geldi zira.

    YanıtlaSil
  5. Bu renkler unisex olduğundan çok çok severim :)
    Biz dün yaptık diş buğdayı da yaptık da ne oldu , doğru dürüst fotoğrafımız yok. Bir Oğuzalp durmamış, bir biz hep bulanık fotolar, o kadar süs püs yazık oldu :D

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel, sevimli... :)

    Ben de beklerim Kafa'ya... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil

 
;