19.1.15

bebek akıllı çıktı rıza baba!




melaba!

iki buçuk kişilik bi çiğdem ailenin
nası bu kadar çamaşırı çıkar anlamıyorum..
neyse konu bu değil.

başım fena halde belada okuyucu.
 daha üç buçuk aylık olmasına rağmen
yattığı anda geri kaldıralım diye
öksürme taklidi yapan bi kızım var..
kim öğretiyo bunları, nerden öğreniyo anlamıyorum.
hanginiz gösterdiyse söylesin, valla kızmicam.

bildiğin taklit yapıyo, dümenci.
babası geçen "kızım yuh senin bu yaptığını on yaşında çocuklar yapıyo"
diyince farkettim ki,
ay benimki çok zeki ya okumayı iki yaşında öğrendi demek yerine
acaba kafası hangi felfecirliğe çalışıyo diye düşüneceğim bi çocuğa sahibim.

bugün biraz lütfedip gün içinde uyumaya karar verince
havayı da güzel görünce temizliğe giriştim.
ne zamandır böyle büyük iş yapmıyomuşum ki
hemen ay azcık kahve yapsam da otursam diye söylenmeye başladım.

kahvemi yaptım, cutthroat kitchenı açtım,
vakit doldurmak için kaneviçeye geri dönmeye karar verdim.

berilto doğmadan önce,
kaneviçe kaplı çerçevelerimden kaneviçelerimi itinayla söküp
enverin "aa atma onlarla ne kadar uğraştın" demelerini dinlemeden
ben çerçeveleri beril için kullancam yaa diyip
içinde ne var ne yoksa çöpe yolladım.

şimdi utanmadan tekrar yapcam, ebet.
akşamları beril uyuyunca
şöyle bi fincan bitki çayı alıp
dizlerimi altıma toplayıp yarımşar saat kaneviçe dokusam,
ay ne hanım hanımcık hiç benim tarzım değil.

senle de şablonları paylaşayım,
sırayla gideyim istedim.

öperim :*



 

5 yorum:

  1. Şimdi özendim. İşte şimmdi özendim! Geçenlerde "kanaviçeler ne güzel ya yapabilir miyim acaba" dedim, kemeraltına gittiğimde baya bir model beğendim. Sonra baktım ki beğendiklerimin desenleri çizili değil, "enee ben bunu sayarken kör olurum" dedim içimi rahatlatmak için de "zaten astigmat var sanırım bende, hem bütün gün bilgisayara bakıyorum zaten" falan dedim. Yok ama şu an bir yangının külünü yeniden yakıp geçtin semmma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gözlerim de bozuk, biri 4.00 diğeri 4.25 astigmat. geceleri lenslerimi çıkardığımda rüyalarımı bulanık görüyorum, o kadar. ama boş etamine bilgisayar ekranından sayarak çizip işliyorum, bence ço eğlenceli!

      e niçin yarım bıraktın, neden bırakıp gittin? koş al işle as, baktıkça ne biçim mutlu olcan. ama sonra benim gibi alıp çöpe atma.

      Sil
  2. İşte şimdi çok fena gaza geldim. Bu haftasonu rengarenk ipleri, kalbim kadar beyaz bi kumaşı (şaka şaka) alıyorum,sınavları başkası okusun, ben etamin işlicem! :)

    YanıtlaSil
  3. Bebekler 4. ayda yalandan öksürmeyi öğreniyorlar şekerim; hepsi yapıyormuş, bizde aman bizimki ne zeki demiştik sonradan gördük ki şapşalın teki aslında :D

    Etamin işleme falan, nasıl özendim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimki ikinci ayda öğrendi , hala çok zeki sayılır pıhı!

      hayır ya ikinci ayda öğrendi ama ben o ço akıllı teyzesi annelerinden değilim dalga geçiyorum sadece (: zekiyse zekasını bana yemekte yardım ederek, cam silerek, tez yazarak göstersin bakalım sıkıysa! hadi dostum!

      ben sana işnemişini göndereyim mi? bak gördüğün gibi ben de şapşalın tekiyim aslında :D

      Sil

 
;