29.1.13

ayakkabı etkinliği sonlandı!

tam oturmuş
olm izleyiciler neden çekilişi sormuyo diye düşünürken
-ki dört gün geciktim-
aslında yorum bırakmış olduğunuzu gördüm.

hemencik çektim.
buyrunuz efenim videosu.
zira ben "çekiliş çektim şu çıktı" postlarından hoşlanmıyorum.
yok, hepiniz ayrı ayrı güvenilirsiniz de
ben garanticiyim.
herşey kanıtlı olsun.


çekilişin talihlisi 13 numerosuyla zeynep türkan oldu.
valla hiç beklemiyodum.
ben bloggera ilk geldiğimde bi çekilişe katılmış,
onu da kazanmıştım hemen.

zeynep için de böyle oldu sanırım,
çünkü daha önceden bi çekilişe katıldığını sanmıyorum.
hediyeyi ben seçeceğim için
pek talihli olduğunu da sanmıyorum ya,
neyse o konuya girmeyeyim..



29 yorum:

  1. Aaaa o resimler çekiliş için mi paylaşılmıştı. Ben öylesine sandıydım. İnanmıyorum. Benim küçük kuzum mu kazandı yani. Yihuuu. İlk defa bir çekilişi kazandık. Kızımın şansı işte. Ben koysaydım ayakkabımı kazanamazdım bak. İyi iyi Zeynep benim gibi şanssız olmayacak. Sevindim:)))))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz bu arada:)))

    YanıtlaSil
  3. ne demek yahu, 13 numara bile uğur getirdiyse kesin çok şanslı olacak(:

    YanıtlaSil
  4. çıkan arkadaşa hayırlı uğurlu olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  5. Ben bu etkinliği unutmuşum iyi mi? :)Şimdi gidip yeniden baktım da sen blogum yok sanmışın ya beniiii :D
    www.denizinyildizi.com Buyruuuun her zaman beklerim! Bu arada çok hoş ayakkabısı olanlar var aramızda, çok kıskandım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaam:( çok özür dilerim, maile eklemediysen ben blogsuz katılımcılardan sanmışımdır:(

      affet noğlur!

      Sil
    2. Yok sorun değil de bi kamoyu açıklaması yapma gereği duydum sadece :D

      Sil
    3. çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu taam mı. sağol(:

      Sil
  6. Katılmak güzeldi,benim hoşuma gitti.13 numaraya ve size sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılmanız benim de hoşuma gitti, yapalım böyle şeyler(: verdiğim zahmet için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

      Sil
  7. Ben de bilmiyodum çekiliş şeysini başta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uy spor ıyıkkıbılırını yidiğim(:

      Sil
  8. aaa bu etkinlik neticesinde hediye mi vardı bir de:))bilsem daha güzel bir ayakkabı fotosu koyardım:PPPP
    kazanan güle güle kullansın hediyesini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzelliğe göre seçmedim ki ya; random seçti. kafasına göre.

      Sil
    2. esprikdi zaten o,bak dil çıkardım arkasından:PP

      Sil
    3. yav yok biri videoyu izlemez kafama göre seçtim sanar, sakınırım ben öyle durumlardan(:

      Sil
  9. yine kazanamadım evet :D bu sefer ümitliydim aslında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte ümitli olmican ki sen kazanasın. yüksek beklenti, yüksek hayal kırıklığı.

      Sil
    2. bida ümitlenmicemmm :( :))

      Sil
    3. işin sırrı bu. murphy kanunu, beklersen gelmez; beklentin olmazsa burnunun dibinde biter.

      Sil
    4. yılanın sevmediği ot :D

      Sil
  10. Sema ben vidyoyu izlemedim kafana göre seçtin sandım, içimden bi hüzünlend- tamam! gidiyom atma o terliği!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafaya göre çekiliş mi çekilir be random varken(:

      Sil
  11. niiy talihsiz mi bunca yıldır talihsizim böylesini görmedim:DDD
    hayırlı uğurlu oluversin o zaman :DD

    YanıtlaSil
  12. böyle güzel eğlenceli bir etkinlik yaptığın için tşk etmek istiyorum :)))
    öptğm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu yahu öyle şey; asıl ben katılan herkese çok teşekkür ederim(:

      :*

      Sil

 
;