15.11.16

öpücükler vol. 234

:* zengin dizilerdeki kahvaltıya bile abiyeyle inen kadınlar gibi
bütün gün evde oturmak
arada da aktivite olarak
koltuktan kalkıp dinlenmeye gitmek istiyorum.


:* enver bana kindle aldı.
ve farkettim ki sahaftan alınmış,
altı çizilmiş, sayfası sararmış,
belki bi yerine kahve belki gözyaşı dökülmüş kitap kadar
hiç bi teknolojinin anlamı yok..


:* hiçbit termi böylebirsevdaa
nasılya pabildinsenaş kolsuun
benibırakıpböyleyapayalnıız
nereye gidiyorsun?

https://www.youtube.com/watch?v=qvkXljAUpsw


:* ankara'ya taşınacaklara tek bir tavsiyem olabilir;
taşınmayın.


:* bazen diyorum ki keşke bu kadar okumasaydın semmma.
doldurdun kafanı çerle çöple,
olaylara bakış açını çözme yetini kaybettin.
oysa okumayanlar öyle mi,
zihinler berrak tabi.


:* evlenme teklifi alan insanların ne ayrıcalığı oluyo
çok merak ediyorum.


:* bazen sıkıcı bir biyoistatistik dersinde olabilmek için bile
burnumun direği sızlıyo.


:* kendin için yaşayanlardan ol,
toplumun beklentisine göre yaşayanlardan değil.


:* boynerde indirimle 675 liraya düşen anahtarlığı alan insanlarla
suriyeye 5 lira un yardımı yapmak için 5 tlsine kıyamayanlar
aynı mı?

-3072'ye UN yaz gönder.
1 sms 5 lira,
1 çuval un 55 lira,
1 çuval unun beslediği mazlum sayısı ise 555-


:* onlar "what the?!" diyince havalı,
biz "o neydi gız?" diyince kezban.


:* arka kapak'ın konusu hasan ali toptaş,
izdiham'ın ömer halisdemir,
hayal perdesi'nin tim burton.

bu ay tüm dergiler bana yazılmış dostum!


:* deniz kokulu bir yerlerde uyanmak isteği.


:* daha çok yazayım diyorum.
sonra diyorum ki kızım kesin bi yerlerde birileri senin için
"kendini hiç bozmadı helalolsun
hala ilk günkü kadar berbat yazıyo" diyodur.
utanıp kapatıyorum.


:* bi yandan tekmeleyip iterken
diğer yandan kaşlarını kirpiklerini yolmasına,
iki senedir bu şekilde uyumasına, uyutmamasına rağmen
biliyorum.

ilk unutacağı duyusu dokunmak olacak.
şimdiki kadar içten sarılmayacak,
arkadaşlarının yanındayken öpmemden utanacak.

biliyorum,
hisleri en çok şimdi temiz.

iyi ki diyorum benim kızım.
envere diyorum ki bazen,
iyi ki benim kızım.
başkasının olsa çok kıskanırdım..











4 yorum:

  1. Hangi kindle kKitap sayfalarını çevirme zevkini verebilir? Hele de bu kişi bir kitap kurduysa?Geçiniz

    Zihin berraklığı konusunda katılıyorum. Ne kadar az bilgi o kadar geniş alan :p

    Bence de uzun aralar vermeden, daha sık yazmalısın. Bu keyifli kalemden çok memnununuz biss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sahiden mi -kalp gözlü emoji-

      (yazar sadece son cümleye takılıyordu)

      Sil
  2. Hiç öyle demedim, hep komik, hep zeka pırıltılarıyla dolu ve hep eğlenceli yazıların :)
    İki gün önce Nehir'in doğum günüydü ve ben de aynen bu cümleyi kurdum ama içimden :) Dedim ki, "Başkasının çocuğu olsa çok kıskanırdım annesini" :)) Rabbim uzun, sağlıklı, mutlu bir ömür versin yeryüzündeki tüm çocuklarımıza..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin.. anne olmadan önce hep başka çocuklar için dua ederdim, olduktan sonra yine hep başka çocuklar için dua ediyorum. bizimkiler şanslı çocuklar, şanslı insanlar olarak da büyüsünler inşallah ama bırak doğum gününü; ertesi güne çıkar mı diye evladını düşünen milyonlarca anne var. hepsine yardım etsin rabbim..

      Sil

 
;