8.10.15

çok yetkili ankara yerlilerine sesleniyorum!

melaba okuyucu..

ben istanbul'un beylikdüzüsüne taşra, uzak, aileme gidemiyorum derken
şu an ankara'dan ev bakıyorum.

ankara'ya taşınıyoruz
ki kendisi "ya" ekini ayırmaya değecek kadar bile özel değildir benim için aslında..

nefret ederim, zerre kadar bilmem ankarayı.
şöyle ki nereler işlektir bana göredir anlayabilmek için
"ankara english home" diye arattım,
konumlardan bakıp civardaki sitelere göz gezdiricem.

daha on dakikadan içim karardı.
tamam diyorum ev geniş, güzel, temiz.
ama arkası dağ.
bildiğin dağ, taşlı topraklı.

var mı ben sana ankara'nın bebeğini, etilerini buldum diyen?

allahın aşkına bi bilen bildirsin..





30 yorum:

  1. Adsız21:54

    ankarada bırak bebeği alibeyköyü bile bulamazsın :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Sokakların denize çıkmasa da seviyorum seni Ankara:) gülemsettiniz beni :) Biraz paraya kıyıp ,Kavaklıdere civarı,Gaziosmanpaşa ,Küçükesat ,Tunalı ,gibi semtlerde bir daire kiralarsanız , zamanla seversiniz:)
    25 yıl önce geldim , halaa ayrılamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paraya kıymak benim işim! (:

      şu an önceliğim fiyatı değil psikolojik halimi muhafaza edebilecek olması.. istanbul'un bakırköyüne, bahçelievlerine, fatihine alışkınım genel yapı itibariyle. hem alışveriş yapılabilecek yerleri, hem de beril için oyun alanı olan aslında şehir içinde bi siteye ihtiyacımız var. 25 yıl kısmını okumak bile istemediim!

      Sil
    2. Arada kaçıyorum tabii ,yaz ayları özellikle :)
      Sizin için hayırlısı olsun, biz de evi kapatıp 2-3 yıl başka bir şehirde yaşadık ,önce hevesliydik fakat evden ayrılırken çok üzüldük. Sanırım yaşadığın şehre,eve alışmakla ilgili bir durum bu ,inşallah gönlünüze göre bir ev bulursunuz . 25yıl önce çocukluğumun ,gençliğimin geçtiği bir şehri bırakıp büyük şehrin kalabalığına karışmıştım .Başlarda zor olsa da zamanla alışıyoruz ,sevgilerimle:)

      Sil
    3. çok teşekkür ederim, ümit verdiniz (: şu zor olan başlar kısmı bi an önce biter umarım..

      Sil
  3. yuppiiiii diyesim var.
    nedense orada seni bulur kahveni icmeye gelirim gibi bir his oldu icimde .güzel dostlarim var orada onlara gelince sanada gelirim insallah .bakarsin bende tasinirim
    saka bir yana ben seviyorum ankarayi
    istanbuldan ayri bir sukunet ,saygili bir trafik .büyük sehire inat yesillik birde yüksek binalari ile manhattan havasi var .
    sevdim seni ankara .
    sende seversin insallah
    Allah rast getirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kimsem yok.. uyumadan önce "ben naparım orda, beril napar.." diye sayıklıyorum. istanbul'un trafiğine, gürültüsüne aşığım ben deniz de deniz diye tutturanların aksine.

      inşallah severim.. sen de taşınsana! almanya şurası zaten, kolaycacık taşınırsın melek ablaam!

      Sil
  4. merhaba,
    umarım alışırsınız, Ankara zamanla alışılan bir yer, dostluklar edindikçe...Ben de İstanbul'dan taşındım, özlüyorum hala. Ama kendi içinde hayat kolaylığı sağlayan bir şehir Ankara. Tabi hafta sonları vs yapacak hiç bir şey olmaması insanı en ufak resmi tatil vs de başka şehirler için plan yaptırıyor :) Ev için tavsiyem kolay alışabilmeniz için ulaşımı kolay, şehir merkezi sayılan noktalarda ev tutmanız. Çankaya Güzeltepe, Yıldız evler Mahallerini önerebilirim. Eski Ankara insanının oturduğu yerler, nezih muhitler. Çarşı- pazar market vs açısından da sıkıntı çekmezsiniz. Eğer şehir merkezinde olması çok dert değil, yine nezih muhit olsun derseniz Çayyolu , Konutkent, Koru Sitesi vs taraflarını önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem şehir merkezinde olsun, hem de güvenlikli parklı bahçeli site olsun istiyorum. hiç bilmediğimden istiyorum tabi bunları; var mı yok mu gidersek görücez (: alışabilmem istanbul olmadığı sürece zor gözüküyo :)

      Sil
  5. Bende yaşamkentte taşındım başka bir ildeydim. kaldığım yeri öneririm biraz merkez denilen yerlere uzak çalışıyorsanız biraz yorar ama çocuklar için çok güzel projeli evler var park bahçe havuz vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havuzu bahçesi değil de parkı önemli.. ama sokağa çıktığımda alışveriş yapabilmek durumundayım. internetten biraz baktım, siteler harika projeler süper ama etrafları dağlık alan. ankaranın hepsi mi böyle, anlayamadım açıkçası..

      Sil
  6. hayırlı olsun, belki de çok mutlu olacaksın hiç karamsar olma
    zorlu süreç için de kolay gelsin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki çok mutlu olucam, dimi (:

      Sil
  7. "Sokaklar dolusu şekerli kar kokusu
    Tunalı'da gezinirken bizde bir kahvaltının tutkusu" ben bi tek bunu biliyorum Ankara hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıkanlardan biri beeen arkadaaa bıraktığım senn kim olduğumuuu biliyorsaaan söyleseee een (:

      Sil
  8. hoşgeldinnnn:) yukarda baya baya yazılmış aslında, ama ben de bişiler soyliyim; eğer arabasız bebeğimle gezicem ben efendim diyosan; aman diyim ferahmış parkları bahçeleri iyiymiş diy eryaman tuzağına düşme:)) merkezi yerler; mesela kavaklıdere, yıldız, tunalı hilmi caddesi civarları; bahçelievler; ümitköy senin için iyidir hoştur:) sincan ankara'nın en keko semtidir:)) arabam var benim canım ersen istediğin yerde otur, ankarada trafik sadece iş çıkışında olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok benim kapıya çıktığımda kısa mesafede arabasız her işimi halletmem gerek. eryaman, pursaklar, haritada merkeze uzak görebildiğim her yeri eledim. ama yaşamkenti anlayamadım, uzak mı orası da?

      Sil
    2. orası da merkeze çok uzaktır, merkezi tunalı (kavaklıdere) ya da bahçelievler alırsak, yaşamkent, pursaklar (tebessüm şehri olduğuna bakma dünyanın öbür ucu haha), sincan, eryaman buralar çok uzak. ümitköy ve çayyolu merkeze yakın değil ama metro ulaşımı olması ve bu ilçelerin kendi içinde bir dünyası olduğunu düşünürsek işini görür, yalnız buralarda mesafeler uzundur yürümek için:) incek uzaktır ve dağ başıdır. dikmen tavsiye etmem(ki ben orda oturuyorum) ayrancı güzel bir semttir, tunalıya çok yakındır ve sakindir genelde yaş ortalaması yüksektir. Meclis'e yakın yerlerine bakarsan ayrancının çokmemnun kalırsın. buraların kiraları az yüksek olur diğer semtlere göre ama değer bence kesinlikle..

      Sil
    3. altı kere okudum ezberledim yeminle. alışveriş yapılabilecek bi ana caddesi var mı ankaranın? yaşamkentteki evler çok güzeldi, eleyeyim madem öyle. beril evde duran bi çocuk değil, günde en az dört kere kapıya yatıp miyavlıyo beni çıkar diye. şimdi de çok merkezi bi yerde oturduğum söylenemez ama park bahçe açısından zengin, avmlere beş dakka uzaklıkta, marketi bakkalı dibinde bi yer. zaten aileme uzak olmak en ufak bi olumsuzlukta isyan sebebi benim için; bari bu standartlar değişmesin camdan boş sokağa dağa taşa bakayım istemiyorum

      Sil
    4. çok haklısın berili kediye benzetmene de koptum hahha, alışveriş yapılacak ana caddeleri açıklıyorum haha:)) kavaklıdere tunalıhilmi caddesi, bahçelievler yedinci cadde ve kızılay ankaramızın güzide herşeyi bir arada bulabileceğin mekanlarıdır. buralara yakın olayım, berili atayım arabaya yokuşum inişim de olmasın dersen, kavaklıdere, bahçelievler, emek, ayrancı önemli muhitlerimiz:) kızılayda ise ev yok heryer tükkan taksimde oturmak gibi bişi olur o olmaz, ama bu dediğim semtler zaten kızılaya da çok yakın:) bulacaksın merak etme çok da mutlu olacaksın, ankara candır:))

      Sil
    5. bugün babama dedim ki kızılay merkezmiş ben ordan ev bakayım, taksim gibi orası manyak mısın dedi. ay bi sevindim ki en azından büyük bi merkezi var diye..şimdi sen de aynı şeyi demişsin oh rahat bi uyku çekerim (: dert oldu kafama, sanki yeterince derdim yokmuş gibi..

      Sil
  9. iyi misin, şamar diyodun bana yorumunda, bu mu şamar, yaa ankara güzel şehir, iyi biliyom ben. bak şimdilik söleyim, bahçelievler, dikmen, küçükesat, etlik, örneğin bunlar merkezde, veya son zamanlarda ankaralıların pek sevdiği eskişehir yolu, mesa, çay yolu, filan. bişi olursa sor bana :) ankara güzel yaa söle banaaa. bak cessie de var ankaradaaa :)

    YanıtlaSil
  10. iyi misin, şamar diyodun bana yorumunda, bu mu şamar, yaa ankara güzel şehir, iyi biliyom ben. bak şimdilik söleyim, bahçelievler, dikmen, küçükesat, etlik, örneğin bunlar merkezde, veya son zamanlarda ankaralıların pek sevdiği eskişehir yolu, mesa, çay yolu, filan. bişi olursa sor bana :) ankara güzel yaa söle banaaa. bak cessie de var ankaradaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet cessie minik balığım da orda, ama ben onun öğrenci yaşamına ayak uyduramayacak kadar yaşlı, anne, mutsuz ve depresifim. ayıptır söylemesi kafa yapılarımız da çok başka (: çayyolunu çok beğendim ama internetten bakınca ne kadar merkezi olduğunu anlayamıyorum tabi..

      Sil
    2. ankaralı blogçu diye söledim yaa. ankaradan biçok iyi arkadaşımız var bloglarda. gerekirse bişi sorarız onlara da. yaa ankara çok iyidir. anlatırım sana zamanla. ben kızılayda oturdum. beğendik mağazasının karşısında. meşrutiyet caddesine yakın. gidince bu dediğim yerler ne güzel görcen. çayyolu merkeze yakın değil. yani kızılaya. sen şunu sölesene. işyerleri nerde olcak. ben de ona göre sölerim :)

      Sil
  11. Adsız05:33

    İstanbulun bir ucundan diger ucuna gelmişsin keşke batikente felan gelseydin zorluk çekmezdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batıkenti de gezdim, metroya yakın bi yerler olursa kolay tabi ama değilse çok dağınık batıkent de.. hiç bi yer bi istanbul değil anacım :,(

      Sil
  12. ya istanbulda yaşamak her gün berbat hal alıyor, ön yargılı olma belki daha mutlu olacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylar geçti, olmadım. du bakalım belki olurum daha ümidimi kesmedim :)

      Sil

 
;