23.8.15

dilegini tutmus, sayar sonsuzdan geri..

ya keske yarin sabah kalktigimda sinsi, etrafindakilerin mutsuzlugundan beslenen
ikiyuzlu insanlar duzelmis olsa;
ya da yarin bambaska bi yerde sevdiklerimle devam etsem hayata.

ya adalet duygusundan yoksunluklari, körlükleri,
hersey gün gibi ortadayken hak etmeyeni kirmalari bitse insanlarin;
ya da kalpleri hic onarilmayacak sekilde bi kirilsa da
anlasalar.

ya verebilsem kendi istedigim kararlari,
olsa yaptirim gucum
ya da yapabilecek gucu olanlar beni gercekten sevse de cabalasa.

ya ben degissem, ya onlar.
ama keske yarin sabah hersey bu kadar kafa yorucu olmasa.

4 yorum:

  1. Adsız15:24

    oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok. ben yine sahip olduğum güzel şeylere şükrederek uyandım. baktım bi değişiklik yoktu..

      Sil

 
;