30.12.14

baloncuk mu bunun yanakları? patlar mı semmma?

gummornin okuyucu!

en son sonbaharda yazmıştım,
bak kış geldi.

allah dışarda kalanlara,
yakacak bişeyi olmayanlara,
çocuğuna istediği montu alamayanlara yardım etsin.
bizim rızkımızın fazlasını kessin hep onlara versin,
üşüyen çocuk kalmasın inşallah.

 bi de anneler hasta olmasın okuyucu.
babalar hasta olunca bakan oluyo da
annenin hastalığı fena.

dün bi ateşlendim,
dedim şimdi burda bayılır kalırsam berilto ağlarsa
korkar susmazsa kimin nerden haberi olcak.
anneler hasta olcaksa da babalar evdeyken olsun.
inşallah dinimiz amin.

 günlük temennilerime burda son verirken
yayında ve yapımda emeği geçen
şaka şaka.
du fırsat bulmuşum yazmaya, gider miyim hemen.
(bkz: okuyucudan gelen allam yine yakalandık tepkisi)

rüyamda meril sitripi gördüm okuyucu.
anneliğin ilk yılı ne tatlı dimi dedi.
valla öyle merilcim dedim, oturduk kahve içtik.

şaka yapmıyorum, olay aynen böyle gelişti.
bu arada bana bazı bilgiler verdi ama
özel hayatını ifşa etmemek için söylemicem.
benim kadar olmasa da ünlü biri neticede.

anneliğin ilk yılı çook tatlı bişey okuyucu.
insanın burnunun direği sızlıyo büyüyünce unutursam bugünleri diye.
her anını buldumcuk gibi kaydetmeye çalışıyosun.

babası ağzına hunharca portakal dayarken
ay napıyosun tepkisi vermen gerekirken
telefon nerde, ay telefon nerde, dur dur vüdyoya çekcem
aman yarabbiiiğm çok datlııı şeklinde
dünyadaki tek çocuk seninmiş gibi türlü şebekliklere giriyosun.

ilk aylarda gözün korkuyo ama sonra alışıyosun okuyucu.
en ufak bi mırıltısından
-mırıltı diyorum çünkü berilto bildiğin miyavlıyo-
aç mı, üşüdü mü, kalkmak mı istiyo
hemen anlıyosun.

insanlara defalarca aynı şeyi anlata anlata
engiin sabır denizinin bi damlası oluyosun adeta.
çocuk gelmiş dördüncü ayına, tosun gibi olmuş
hala "az emdi ya doymaz bu"lar devam ediyo.

bi bakıcak için eriycek demişlerdi,
aynen öyle oluyo okuyucu.
bi bakıyo, için eriyo.
herkes çok sevsin istiyosun,
en çok babasını sevsin istiyosun.

buldumcuk olmuşum dimi ben biraz?
muhtemelen bi iki seneye
"bıktım bunun oraya buraya işemesinden" kıvamına gelicem.
az sabır.

kendimi tutmasam sayfalarca beriltodan bahsedicem,
du gidiyim azcık seveyim bıkayım da öyle geleyim.
arada böyle baş ağrıtırlıklarım vardır.



 




6 yorum:

  1. Allah olmayanlara isteyenlerede bu güzel duyguları tattırsın amin.
    yok yok bir iki seneyede bıkmazsın 9 sene oldu hala severken yiyiveresim geliyo.
    Ablamda iyiki bitecek bişey değil bunlar yoksa sen kesin tüketirdin diyo
    bitmiyo sevdikçe tatlanıyo yedikçe artıyo...
    öyle birşey işte....
    beriltoyu öppppp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinn..

      valla yencek bişey olsa kesinlikle babası benden önce yerdi. sanırım genlerinde yamyamlık var, çocuğun orasını burasını ısırıp koparmaya çalışırken yakalıyorum arada.

      öperim, bana da öpmek için bahane lazım zaten (:

      Sil
  2. Bir insanın her yazısı, sıkıntısı bile, bu kadar mı keyifli olur yaff?
    Bayılıyorum okumaya. Bak yine diyorum mutlaka ya kitap ya makale birşeyler yazmalısın. Herkesler herkesler okumalı seni

    *Çok geçmiş olsun canım. Dediğin gibi anneler hasta olunca evde hayat duruyor. Kendinize iyi bakın yani tüm anneler
    Meryl Streep'i okurken kahkaha attım. Çok iyi ama şu anlatmadığın kısmı da merak etmedim değil :p

    Tüm ailen ve sevdiklerinle keyifli, huzurlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum canım. Umarım 2015 geçen yıldan daha güzel şeyler getirir her birimize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tez yazıyom, sayılır mı? bence sayılmalı. çok zor be.

      merilin sırları için ne nivyorktaymzlar ne gosipgörller beşi bi yerde teklif etti de söylemedim, ama senden bi kahveye tav olurum bak. arada böyle aza tamah ederliklerim vardır.

      şimdi ben o kadar genel dualar edemiyom, maazallah berilden daha güzel bi çocuk daha getirir allah, nası uğraşcam sonra. net dua ediyorum, allam gribim geçsin mesela. böyle öznesi yüklemi belli hep, risk almaktan korkarım.

      Sil
    2. Seni o nivyorktaymzlara gosipgörllere vermeyiz de vermeyiz! Gerekirse ellerimizde ıhlamurcuklar kaynatır seni iyi eder, bloğa yazı yazdırırız. İvitt

      Sil
    3. bazen sabahlari dunya gozuyle mor rimeli bi de allah ne verdiyseyi goreyim allahim diye uyaniyorum.

      Sil

 
;