30.7.14

o zaman şimdi belki bişeylerin değişme zamanıdır.



bitti bi ramazan daha okuyucu.
basladigi gibi bitecekti, cogu guzel sey gibi, biliyoduk.

simdi vay nasi geldi de gecti yazisi yazmiycam
benim derdim cok baska.

cogu zaman oldugu gibi olaya yine baska bi acidan bakiyorum,
bence ramazan nefsini terbiye ayi degil.
bana kalirsa 11 ay boyunca nefsi terbiye edip
ramazana kavusunca bunu ispatladigimiz,
bayramla da kendimizi odullendirdigimiz bi ay olmali

11 ay boyunca dusunmeli insan, 
ben bu ramazan hakkiyla oruc tuttum mu,
kalp kirdim mi,
kirdiklarimdan gonul aldim mi,
benim sıkıntımı bilenlerin sıkıntısı oldugunda
yanlarinda oldum mu, 
verdigim sozleri tuttum mu,
bayrami kimseye zehir ettim mi,
yük oldum mu eziyet ettim mi
zorlastirdim mi birileri icin biseyleri..

benim boyle arada cok degisicem cok degistim zamanlarim oluyo ya okuyucu,
ben bu ramazan koca koca basamaklar atladim.

ben bu ramazan ailemin kiymetini daha iyi anladim,
cocuklarima onlarin bana oldugu gibi bi aile olamamaktan
daha bi korktum.

ben bu ramazan anne oldum galiba okuyucu. 
cok iyi gordum anneligin ne demek oldugunu.

beril hesna'yi soran, mail atanlara minnettarim.
yuzumu gormediniz, belki hayal urunuyum bilmiyosunuz
ama oyle icten, oyle endiseli, oyle mideme öküz oturtan mailler gelmis ki..

kisaca anlatayim,
kordon bizim sipanin boynunu sıkmıs.
doktor sol tarafina hic kipirdamadan yat, 
saat basi hareketlerini kontrol et hissedemezsen vakit kaybetmeden kos buraya dedi.
evim cok uzak oldugundan gondermek istemedi, 
kritikti durum yani allah korudu.
bahcelievlerde kalabilirim diyince seni her an getirebilecek biri varsa gitmene izin verebilirim dedi.

kilo kaybetmis sonra sipa, 
hayir blumik manken falan da izlemedim
nerden ogreniyo bilmiyorum.
şimdiden başımıza ince belli kesildi.

 şu an çok şükür iyiyim, iyiyiz, daha da iyi olucaz.
bi takım çözülmesini istediğim sıkıntılar var,
rabbim o konuda da yardım edicek inşallah.
yeter ki hakkıyla, iyi niyetle, huzurumuz için istemeyi bilelim okuyucu..

öperim!

:*



12 yorum:

  1. Sağ sağlim dünyaya gelecek minik *.* İçini ferah tut lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah.. ehehe miniğin de miniği ki o, ilk minik sensin (:

      Sil
  2. Bak sen o yaramaza. Şişşt kızım az kaldı zaten çıkmana uslu uslu duruver orda !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her bebekte bi oğuzalp olgunluğu olmuyo işte, napalım bize de böyle sıpası düştü (:

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. daha da değişmem için bir yürüyüş miktarınca huzura ihtiyacım var, ama hamile bileği denen şey müsaade etmiyo yağlı boyam!

      Sil
    2. Yemezler burdan yazip durma cik gel hemen..karsinda sen gibi olan biri daha var :)

      Sil
    3. ney?! bebek mi geliyo? allahıııım çok mutlu edici :)

      Sil
  4. ne güzel bunları anlamak hissetmek
    daha ne olsun ki?
    az kaldı biraz daha dayanın...

    YanıtlaSil
  5. ne güzel kelimelerle ifade etmişsin , darısı diğer iman etmişlerin başına ..Gelmiş geçmiş olsun inş , bir daha dert sıkıntı çekmeyin , Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin.. duaya ihtiyaç duyan bi zamandan geçiyorum..

      Sil

 
;