9.5.14

toplaşsak mı hanımlar?


minik mini'nin "öldün mü?" sorusuyla,
bedika'nın "dünyada küçücük bi nokta olan bana
içimin sıkıntısı dünyalar kadar büyük geliyo" mesajıyla,
seda'nın hem derdine üzüldüğüm
hem yüzümü güldüren mailiyle,
naciye'nin "mutluluk sebebin içinde" yorumuyla kendime geldim bugün.

sen iyi misin, bebek iyi mi diye soran herkese
önce çok teşekkür ediyorum.
isim sırasına koydum, bebek doğunca "huop! tut!" diye
tek tek fırlatıcam kucaklarınıza.

bebek iyidir diye ummak istiyorum.
enver tarafından doktorun rutin kontrolü olduğu iddia edilen
ama doktor tarafından "bak diğerlerine gir demiyorum,
ama buna git ve sonucu bana getir" dediği,
bayan doktor araştırırken bi tanıdık doktorun
"perinatolog dediyse bişey görmüştür" yorumu yaptığı
bi durumumuz var.

ben bebeğin zeka testlerini falan yaptırmadım okuyucu.
dünyaya gelesi gelmiş,
zekasında problem olsa aldırıcam mı sanki dedim.
yoo dostum,
juniorın doğma özgürlüğünü kısıtlayamam.
analık hakkı da bi yere kadar,
zorda kalırsan südümü helaletmem dersin
maksimumu o bence.

doktoruma "bak pampa benim psikolojim bozulur,
öyle aa şusu varmış dur üç buçuk ayda
kendimi hazırlayayım falan diye olgunluklar yapamam.
girip bi sorun görürsek
araştırır karıştırır kendimi üzerim,
girmeyim hemi?" dedim.
yok gircen diyosak gircen, senin girmen lazım dedi.
detaylı ultrasona girip bakcaz artık nesi var nesi yok.

he bu arada bi de cinsiyetini öğrenebilirsek sevinirim.
bana bak çocuk,
nenen deden hem kıza hem erkeğe alışveriş yapmaktan iflas edicek.

hayır inadın anana çekmiş olabilir,
elini ayağını göstermekten rahatsızlık duyan,
biri dikkatle bakınca "ne bakıyon? ne? ne? ne gördün?!"
diye hır çıkaran bi manyak ananın evladı olma şanssızlığına
erişmiş olabilirsin,
ama bak valla söz konusu ben olsam ısrar etmem.
nenengile acı!

bu süreçte ek olarak teze başladım.
yarım sayfa yazdım, inanabiliyo musun?!

off mezun bile olurum ben.
sonracıma instagram'da bonibonbutikpasta idik
ben dolanırken dolanırken nabrutu, meloyu, bi garip şeymayı
parfümümün kokusunu, allaah daha kimleri keşfettim.
parfümümün kokusunu görünce öyle bi sevindim,
melonun yüz hatlarını öyle bi inceledim,
nabrutun kore filmlerine öyyyle bi baktım ki
dedim ben iyi ki gurbetçi değilim.
gerekirse köy salçasına sarılıp ağlayabilirim.
yüzünü görmediğim insanlara böyle bağlılığım varsa..

hazır yüzünü görmediğim demişken,
bi istanbul'da olan kızçe bloggerlarla buluşsak,
yüzünüzü bi görsek
bi kahvenin kırk yıl hatrını paylaşsak
nebçim de güzel olmaz mı?

19 mayıs falan nasıl mesela?
ya da bi pazar, gelebilecekler yazsın mı azcık?






12 yorum:

  1. kız Allah canını almayaaaa "öldün mü" diye soramam beeen,seen yaaanlış anladııınnn :)

    19 mayıs'ta çalışıcem ben,sorma anacım nazi kampındayım ben
    soğuk,insanlıktan çıkmış yaratıklarla iç içeyim
    ruhumu yanında hissetmenle yetinecen artık,naapalım gönüller bir olsun :( ama ama ööptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben o tarihi uydurdum, herkese uygun bi tarih bulsak bi pazar; herkes dedigim de soyle alti yedi kisi zaten ancak olur. Gelemez misin?

      Sil
    2. bilmiyim kiii,bakcez

      Sil
  2. Adsız16:02

    sen çok tatlısın biliyor musun? Finallerimden sonra buluşmalıyızzz...
    Sen benim derdime falan üzülme hep gül şekerim benimm :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet biliyorum. çünkü ben pamuktan yapılmışım!

      şaka be şaka. neyim tatlı. sen de gül o zaman.

      Sil
  3. Ahh..ne güzel olur!
    Aslında benim de hep gönlümden ve aklımdan geçiyor ama, ailemin bu konuda rızası olmaz eminim :(
    Şimdi ben gözüm kapalı güveniyor ve çok şaşılası bir şekil de hiç görmediğim bir kişiyle gönül bağı kuruyorum,hem de yakın bir dosttum'muş gibi hissediyorum ama, gel gör ki; 1000 küsür post'luk Sema'yı ben onlara nasıl anlatayım :)) nasıl diyeyim Anne aynı ben gibi! :))
    Zaten 'Müge Anlı' sağ olsun bütün anneleri psikopata bağladı! :))
    Desem blog da desem ki internette tanıştım,zaten "internet" kelimesini duydukları an .... -hayır diyecekler bilmez miyim 23 yıllık anne ve baba mı? :))
    Ama ben o kadar eminim ki; biz bir gün beraber "limonlu dondurma" yiyeceğiz! :))
    Ben şimdiden postları okumaya başlayayım ki; annem'ler anlasın tek akıllının kızlarının olmadığını! ahahha :))
    Umarım seni kırmamışımdır ve umarım diğer arkadaşlarla güzel bir gün geçirirsiniz :))
    Bu arada bebeğinin de inşallah sağlığı iyidir,Rabbim her şey'in hayırlısını nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo aile rızası önemli.. yani umumi bi yerde problem olmaz diye düşünüyorum bi avmde, bi kahve dünyasında (kaarolsun starbaks!) falan. ama anne olmadım daha, bilemiyorum yani hak vermek gerekebilir :)

      limonlu mu dondurmaaağ?! gelip kapınızda yatarım bee!

      inşallah iyidir bebeğin sağlığı, tam bilmiyoz iyi olduğuna inanıp onu da inandırmaya çalışırsam bence iyi olur :)

      Sil
  4. Demek ki senin bidik da benimkinin cinsinden kendini gostermiyor. Ama allah icin benimki yüzünü gostermese de her gittigimizde pipiyi gösteriyordu, doktor tamam anladık erkeksin diyordu.
    Tarama testlerini yaptirmamakla iyi yapmissin risk var diye amniyosentez yapip saglikli bebeklere zarar verebiliyorlarmis. Ilkinde tam bilmedigim icin yaptirdim ben ama kismet olur da bir daha hamile olursam yaptirmayacagim. Detaylı ultrason ayri bir konu. Orada organlarına falan bakılıyor, misal Allah korusun akcigerinde sıkıntı olur falan dogumda ona göre tedbir alınır mesela. O açıdan o önemli ve faydali..
    Ay gelsin artik bu junior :)

    YanıtlaSil
  5. cinsiyetini de göstermiyo sıpa, allam ömrüm boyunca kadın erkek ayrımı diye bişey yoktur dedim kesin ondan göremiyoruz şimdi (:

    gidicez artık detaylıya, bakcaz ne var ne yok :)

    gelse ben de çok mutlu olucam, sanırım midem akciğerlerimle birleşti.

    YanıtlaSil
  6. Adsız22:45

    Ben hissediyorummmmmm
    Hissediyoruuuuuumm
    Erkek nüfusu 1 artıyor.

    Mor Rimel was here

    YanıtlaSil
  7. gelmeyi çok isterdim ama uşak nire istanbul nire?
    neyse siz toplaşıp eğlenin bvaksana banada ufaklık kıs mış gibi geliyo:)

    YanıtlaSil
  8. Ahanda kıskançlıktan çatlayacağım andır üffüüü :((

    Bak ben buralara gelemezken size bişey olur diye çok tırsıyorum blogta sevdğim kişiler için ayrı ayrı endişeleniyorum falan manyaklık işte :)

    YanıtlaSil

 
;