23.1.14

o kitabı bulacam mörfi!


g'mornin okuyucu!

murphy'nin allah müstehakını versin.

dedim bahar geldi, oy hava ne güzel,
camı pencereyi açtım.

şimdi iki günlüğüne bi tatile gidesim oldu,
allam yağmur geliyo kar geliyo
uu sendi kasırgası.

hayır adamın bana garezi var.

evi derler toplar köşe bucak temizlerim,
kapımı bi çalan olmaz.
ne zaman dağınık, uu misafirin ardı arkası kesilmez.

normalde on dakkada gidilecek yolda
acelem olunca aman bi trafik olur,
yok efendim milletvekili geçer,
tüm kırmızılar peş peşe yanar.
gerekirse helikopter bile düşebilir.

yemeğin başında yirmi dakika beklerim,
arkamı döndüğüm anda foss diye taşıp her yeri batırır.

televizyon izlemem izlemem hiçbişey yok diye,
haftada bi başına geçince
her kanalda ayrı bi efsane olur,
hangisini izleyeyim bilemeyip yirmiye bölünesim gelir.

param az kalınca herkes bi programlar yapar,
cebim para doluyken herkes meşgul..

vay bugün internet hiç yavaşlamadı derim,
internet  çotank diye kesilir.

fotoğrafları bellek kartına kaydederim, kart bozulur
bu sefer telefona kaydedeyim derim
telefon bozulur.


hayır valla bak
adam üşenmemiş oturmuş
"semmma için kanunlarım" diye bi kitap yazmış.

bulucam bulucam,
artık peru'daki kalıntılar arasından mı çıkar
ikiz kulelerin altına mı gömmüştür
landın'ın karanlık sularına mı atmıştır bilemiyorum ama
o kitabı bulucam ve hayatım değişecek mörfi!

(adında meymenet yok nan.
mörfi.
haspam.
bi de kanun çıkarmış.)

(çok doluyum okuyucu..)


18 yorum:

  1. :))Okurken çok güldümn doğrusu.Ama eminim yaşarken bir o kadar streslidir bu durumlar :)Bizim çalışanlardan biri de aynı durumdan şikayetçi..Adam ne yapsa bir terslik çıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır bana dediler ki sen çok nasiplisin çok nasiplisin, kıskandı tabi bu.

      Sil
  2. Adsız11:45

    Tatile gitmeyeceğim deyip aniden gitsen ya da evi kesinlikle temizlemeyeceğim deyip birdenbire temizlemeye başlasan Mörfi'yi kandırabilir misin acaba?

    Ama çok hızlı olman lazım unutma!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok az zamanda hizli olabiliyorum, ya hemen cakarsa? Hizli olmaya kuserim valla. Ama fikirdeki zeka piriltisini takdir ettim bak :)

      Sil
  3. ayy ilahi sen :D
    ne diyim mörfinin seninle uğraşacağı tutmuş sanırım, çabuk sıkılır senden inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben budakli mese odunuyla onun hakkindan gelirim de buyuk adam..

      Sil
  4. Bulunca bir de benim için suratına bir tane çaak!

    YanıtlaSil
  5. Ben yine şöyle bi toplu okuma yaptım postları.
    Eskiden her yeni yayında okurdum böyle teker teker.
    Ama işte hayat şartları :D
    Ama böyle de güzel roman gibi okuyup gidiyorsun :)
    Geçmiş olsun. nasıl oldun?
    Sonra ben o kanunları tanımıyorum.
    Mörfi aslında yoookkkk! :D
    Secretta yok.
    Tanımıyorum ben hiç birini :D
    Arama o kitabı.
    Ya da şöyle yapalım. Supernatural daki Dean'cığıma havale edelim. Bulsun o kitabı. Tuzluyo mu napıyo mörfinin kemiklerini mi yakıyo napıyosa yapsın.
    Ben de böyle saçmalamaktansa gidip kepesese amacıyla tarih çalışayım.
    Bi ses verdim gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy yuzumu guldurdun :)

      Gecti sanirim ya, daha iyiyim. Ama bak valla var kanunlar, sen yune de hep onlarla tanismamis kadar sansli ol. Ama yeminlen var bak.

      Dean! Eskiden tee gilmore girls zamaninda bir ergenken sam'e co asiktim ama dean baska bir esek sipasi..

      İnsallah kepesese heeep bildigin yerden cikar!

      Sil
  6. ebetçi okuyucu16:14

    hepimiz mörfinin paltosundan düştük

    YanıtlaSil
  7. ama bloguma kaksan yaaa son yazımaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  8. gene süpersin ya yazılarına çok yorum yazmasamda çok güzel yazıyorsun ya :) benim murphy kanunum ise "Tüm garantiler ve para iadesi taahhütleri, ödemeyi yapmak suretiyle bozulur" bütün elektronik eşylarda başıma gelen şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yav yaziyorum oyle veresiye :)

      Garanti surecinin bittigi gun esyalar da bozulur ayrica..

      Sil
  9. "Vay bugün internet hiç yavaşlamadı derim, internet çotank diye kesilir."
    Benim de, benim de, ama nedeeeen?

    YanıtlaSil

 
;