9.10.13

yaktım gemilerimi, dönüş yok artık geri

nasılsın okuyucu?
 
bıkkınsan, anlamıyosan,
sebep arıyosan, gemileri yakasın gelmişse,
hatta gerilip gerilip çotannnnk diye bi tokat atasın varsa
yap.
ne pahasına olursa olsun.


ne diyo athena?
tak etti canıma bu maskeli balo
ve onun sahte yüzleri..

(gökhağn!
on numarasın coyi!)



16 yorum:

  1. Adsız20:21

    Ben hep Yeni Türküden dinlemiştim, bu versiyonuda çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi canını acıtıyo işte.

      Sil
  2. Aynen dediğin gibiyim!
    Önce ay tutulması, sonra güneş tutulması; bunlar yetmedi ekim sonu bir de merkür gerilemesi...
    Bir süre daha hepimiz küp gibi gezeceğiz belli oldu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küp gibi gezdiğin için şükretmelisin, aramızda paramparça olmuş bi takım insanlar var..

      (bkz: yazar burada kendisinden söz ediyor)

      Sil
    2. Umarım parçalarını yapıştırabileceğin bir paramparçalıktır bu! Lütfen o paramparça olmuş tatlı yazar bizi habersiz bırakmasın.

      Sil
  3. Ben tam yakacakken Karadeniz'de battı, olmadı dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninki naasip kısmet, benimki iisyeeaaağn!

      Sil
  4. Çok zor geliyor gemi yakmak bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o geminin içindekiler kafana kafana indiriverince görürsün sen zoru, sonra demedi deme. yak gitsin. hayat öyle çok özgür. ama sonra yalnız kaldım da deme. en iyisi sen bildiğini yap, benim kafam karıştı. zaten merhemim olsa..

      Sil
  5. iyi misin sen yaaa.

    iyi bayramlar.

    umarım bu tatil sana iyi gelmiştir, dinlenmişsindir.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa, sorma diğpciğim, bi dinlendim bi dinlendim düğüne dokuz gün kaldı her gün ayrı bişey için koşturuyorum (:

      Sil
    2. o zaman çok çok kolay gelsin. düğünden sona dinlenirsin artık napalım.
      :)

      Sil
  6. ebetçi okuyucu16:32

    yazıcı bacı ses ver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dönüülmez aakşamın uuf kuun daağyım
      vakiiit çook geeeç
      (dınınım nım)

      Sil

 
;